Mens Smerter....

Dorothy_1

Gift med forumet
Jeg synes at mens smertene kommer tilbake nå mot slutten, Er det flere som kjenner det... ?????

[:D]

ORIGINAL: chello

har hatt min porsjon av de mensenmurringen jeg og. Er det ikke kynnere da?

Jeg merker enkelte ganger at magen strammer seg skikkelig, Føles nesten ut som om Jeg skal få pustebesvær.... Det er vel kynnere her....
Men mens smertene er bare mens smerter, Tror Ikkje at det er kynnere hos Meg..

Har også en del mens-smerter...kommer ikke alltid sammen med kynnerne. Ringte til og med jm en dag, syntes det ble litt vel mye av disse smertene.... Fikk beskjed om at det var et tegn på at fødselen ikke var langt unna, og at jeg nok måtte ta det mer med ro om ikke ungen skulle komme før tiden. Nå er det jo ikke farlig om ungen kommer nå, men siden vi flytter til Trondheim om 2 uker (2 uker før termin...), så vil jeg jo helst at ungen blir i magen til vi er kommet opp der. Så da blir det masse sofaligging på meg, og det har hjulpet..... 

Ja, har hatt en del av det.. spesielt den siste uka..
Kroppen forbereder seg vel på fødsels smerter eller noe.. ubehagelig er det hvertfall..[&:]

Samme her....

Har hatt og har fremdeles mensmurringer i ryggen, magen og helt ned til knærene. Startet for ca 2 uker siden.. Har lagt merke til at de noen ganger har sammenheng med kynnerene, men ikke alltid.

Man har lettere for å få det hvis man er sliten så mange ganger hvis man kjenner dem så kan det lønne seg å legge seg ned og slappe av litt.
Men det er jo ikke noe farlig å få disse mens murringene, betyr bare at kroppen begynner å gjøre seg klar.[:D]

Back
Topp