Mens smerter

tyren86

Forelsket i forumet
Aaaa i dag har jeg veldig mens murringer ..... Liker det ikke i det hele tatt. Er uke 9+6 .. Noen fler som har hatt det så sent?

Ja jeg å et 9+3 , å spessielt mye om natta må jo gå på do for å sjekke om jeg blør , heldigvis jør jeg ikke det :)

Jeg sjekket om jeg fant pulsen nå til babyen og jeg fant det :):):) jippiiiiii.... Så da er det nok normalt :)

Jeg et 8+6 nå og har veldig mye menssmerter. Det var helt forferdelig i går. Men snakket med legen om det på kontrollen, og så lenge det ikke var noen blødninger var det ingenting å bekymre seg over!

Jeg har hatt mensmurringer også denne uken er 10 + 4 i dag, det er nok helt normalt :)

Jeg har hatt det hele veien- og i begge tidligere svangerskap..

Jeg ringt til slutt til legen og fant ut jeg hadde en god urinveisinfeksjon så de sa smertene kom av det. Betryggende å lese at flere har hatt det :)

Veldig betryggende og høre. :)

Jeg har hatt det helt til nå, men merker at det begynner å avta litt. :)

Takk for svar alle sammen. Dere er virkelig gode å ha alle og enhver. Godt vi skal holde sammen i disse ukene og mnd fremover !! :)

Jeg fikk hørt av jm at det er livmora som vokser, så det kan kjennes som mensmurringer :)

Jeg fikk hørt av jm at det er livmora som vokser, så det kan kjennes som mensmurringer :)
Samme som jeg fikk beskjed om., jeg har kjent det hver dag i det siste, titt og ofte faktisk. På en måte liker jeg det, for kroppen gjør jo bare plass til at babyen vokser., på en annen måte er det litt skummelt for det er jo den følelsen man hører om, som IKKE er positiv., tror at førstegangsgravide er litt ekstra usikre da man aldri har hatt den følelsen før, og ikke helt vet hva som er riktig eller galt.

Back
Topp