"mens"smerter enda.......

LilleMusMei

Forumet er livet
jeg har enda mensliknende smerter i nedre del av magen. murring og litt stikkninger innimellom.....
har dere det også slik eller bør jeg ringe legen i morgen?

ja eg også har det framleis, ikkje heile tida, men kraftig inn i mylla...

har murringer enda jeg og![:)] mine kommer spesielt på kvelden. det er jo bare ett tegn på at livmoren vokser! [:)] varer sikkert enda ei stund.

Jeg er 8 uker på vej,og har "mens" smerter enda,men ikke like kraftige som tidligere..
Hvordan får jeg til å lage et slik "bilde" som viser hvor langt jeg er kommet???

Hei på dere. Menssmerter her oxo.. Litt slitsomt det da

jeg har agsaa hatt disse smertene saa det er vel bare vanlig siden det er saa mange som har hatt det

Hei! Jeg har også disse menslignende smertene enda, vondt i korsryggen, og nederst i magen. Er usikker på hvor langt jeg er på vei sånn nøyaktig, i forhold til det jeg kan huske (siste mens) så er jeg 6 uker på vei, men sier at jeg er ca 5.. Plages så mye med smertenet at jeg skal til legen i morgen, har vondt hele tiden. Klem.

Ën jeg kjenner sa at med alle sine 5 barn hadde hun slike smerter under graviditeten i den delen av syklusen som TR pleide å komme før.. hmm.. lurer på hva det kan komme av jeg. Jeg har det nå også, selvom jeg ikke pleier å ha noe særlig før TR normalt..

Hei! Jeg var hos legen min i dag, p.g.a ryggsmerter og murringer i magen. Fikk henvisning til fysioterapeut, og legen sa det var tidlig med bekkenløsning enda ja. Så han tok det tydeligvis alvorlig. Anbefaler deg å gå til legen din hvis du fortsetter å plages. Lykke til!!

Har hatt disse menssmertene hele tiden jeg. er nå 15 uker på vei, og regner ikke med at de gir seg med det første. men det værste var helt i starten, da livmora "strakk seg ut..."

Mens smerter her i gården også. Av og til så vondt at jeg går ned i knestående, men så pleier jeg å ha sikkelig vondt når jeg har vanlig mensen også, så det er kanskje derfor det er skikkelig vondt av og til nå også. Men tror nå slike smerter er helt vanslig i det meste av svangerskapet.

Jeg har oxo mensmserter i magen og korsryggen, det er jo tidlig for bekkenløsning men alikevel så skal jeg høre med legen på mandag hva det er, jeg har planer om å begynne å trene igjen, etter et opphold for å styrke musklaturen og dempe en betennelse jeg har i ryggraden.. så det kan jo være den betennelsen som påkynner smertene, men siden det er så mange som har denne "smerten" så kan det jo hende det bare er noe som følger med[;)]

Jepp jepp jeg også har litt mensmurringer nå og da. Ser ut som det er ganske normalt å ha det [:D]

Det lurer jeeig også på hvor jeg får laget eller får tak i sånne som viser hvor langt du er på vei...[8|] De er såååå søte....[:)]

Jeg har ikke hatt noe særlig til menssmerter nei. Kjenner stikkinger nå og da, men ikke noe smertefullt.

Trykk på ticeren min eller noen andres - da kommer du inn på den siden hvor du lager din egen ticer!
ORIGINAL: snuppelura13

Det lurer jeeig også på hvor jeg får laget eller får tak i sånne som viser hvor langt du er på vei...[8|] De er såååå søte....[:)]

har slike smerter som beskrives av fler her jeg også..Igår kveld fikk jeg så smerter nederst i magen og i korsryggen at jeg nesten ikke klarte og gå inn og legge meg.samboeren min måtte stryke/massere meg nederst på ryggen og det hjalp..godt og høre at det er fler som har hatt sånn..ble kjempebekymret,noe samboeren min ble oxo..tenker jo SA med en gang..

Back
Topp