Mens og EL

linlin

Betatt av forumet
Vi prøver og prøver men intet skjer.Etter MA har vi ikke brukt EL-test men bare talt dager,jeg kjente at jeg ble så sliten og deprimert av all testingen at vi valgte å droppe det.Men så lurer jeg på om at selv om jeg har så og si jevn syklus,kan risikere at jeg ikke har fått EL tlbake? Jeg skal kjøpe meg EL-tester denne uka,så får jeg håpe det klaffer til helga
 
Jeg slutta å teste med el-tester, det blei rett og slett for stressende...
 
Siste PP tempet jeg i stede og det var faktisk bedre...
 
Kanskje du kan prøve det, men det betyr jo at du må gjøre det hver dag i hele syklusen da...
 
Lykke til med spireplantingen
 
Takk for svar.Jeg har tenkt på å måle tempen,men når å dagen er det lurest å måle? har jo lest at EL skjer omtrent  mellom16 og 19,bør jeg måle rundt den tia?
 
Tempen skal måles på morgenen, med en gang du våkner, etter minimum 4 timers søvn.
 
jeg tok det i senga før jeg stod opp, med en gang jeg slo opp øya
 
Hei,
kommer bare med et lite tips ang. EL. Jeg har selv hatt litt problemer med å "finne" EL i den tiden vi prøvde på egenhånd og hadde flere SA etter hverandre.
Jeg gikk til akupunktur i tre måneder og fikk tilbake balansen i kroppen -til og med EL kommer nå til riktig tid i forhold til utregningen.
 
Jeg skal ikke komme med noe sånt alternativ-behandling-vissvass, for selv er jeg meget realistisk og har sjelden satt min lit til annet enn fastlegen min.
Desperate times, desperate measures eller noe i den duren...
 
Lykke til i alle fall!
 
 
Back
Topp