Mens når man er gravid

mrs.g

Glad i forumet
Jeg har (som jeg har skrevet i andre tråder) slitt med blødninger fra uke 5. Er nå 7+4. Har vanligvis brunt blod og ikke så store mengder (litt i truseinnlegget og på papiret når jeg tørker meg).

I går hadde jeg en annen blødning. Det var mer som mensblod (mørkerødt) og litt mer enn vanlig (ikke like mye som mens, men mer enn jeg har hatt de siste to ukene).

Det jeg har funnet ut er at jeg på denne tiden skulle hatt min andre mens etter at jeg ble gravid. Kan dette påvirke blødningen? Har jo lest om folk som får regelmessige mensblødninger selv om de er gravide.

Har ikke hatt noen smerter, så tror ikke jeg har mistet (så et friskt embryo med hjerteslag for 6 dager siden).

Hørt om flere som har småblødninger hele graviditeten, så satser på at alt er i orden :) Du så jo et bankende hjerte for 6 dager siden <3

Det kan jo være du har et hematom i livmoren. Er iallefall det som gjør at jeg blør :)

Hadde blødninger jeg og, men tenkte ikke over om det meningen at jeg skulle ha mensen.. Legen sa det var normalt at det kunne komme blod på den tiden man skulle hatt mensen. Så lenge jeg ikke hadde sterke smerter i tillegg så skulle jeg bare slappe av og nyte tiden :)

Mamma blødde hver måned (som mens) men søster mi. Men årsaken skal ha vært at morkaka lå fremfor åpningen. Men hun ble født 2 mnd før tiden.

Back
Topp