Mens murringer?

*TryllTryll*

Stolt 3barnsmor <3

Det føles ut som om TR kommer hele tiden, murrer i både mage og rygg.. 
Fler som har det slik ? :)

Jeg hadde akkurat tenkt å lage en slik tråd selv og spørre om noen kjente det murre i rygg og mage..så ja jeg kjenner det godt, spesielt i dag. Tror mensen vil komme hvert øyeblikk, håper det er normalt og at andre også opplever det...

Ja! Kjenner det flere ganger i løpet av dagen..

Hadde det sånn forrige svangerskap også, så forsvant det en stund og kom tilbake igjen

Jeg har det av på igjennom dagen. Husker det var slik sist også :)

Heldigvis vært "stille" en stund nå. Men hadde mye av det forrige uke, og de var ikke milde heller:(

Er du gravid Ser ingen ticker, derfor jeg spør 

Jeg har følt mensen kommer siden nyttår. Ikke noe god følelse. Tenker på MA og SA hver dag

Jeg vil bare slappe av og nyte at jeg er gravid! Nå om dagene så murrer det mest i ryggen. I kveld har jeg bett min fysiomann om å fikse ryggen min

Kjenner noe hele tiden. Men prøver å slappe av og tenke at stress er værtfall ikke bra for lillegull 

Jeg kjenner det godt i mage og rygg noen ganger i løpet av dagen. Korsryggen er spesielt vond på kvelden. Fikk beskjed av Gyn på sykehuset at det er helt vanlig, og at det kommer av alle forandringene kroppen går igjennom nå, og livmor jobber for å lage gode forhold for den voksende spiren :) Det er visst vanlig å ha mer mensmurringer for hvert barn også.

Varierer veldig fra dag til dag, slik som det gjør med de andre symptomene mine. Like bekymret hver gang symptomene glimter med sitt fravær, mens jeg heller burde nyte det og slappe av og kose meg med spiren i magen!

har det slik HELE tiden!

samme her! har kommet og gått i flere uker så det er tydeligvis helt normalt! Prøver å slappe av med at alle andre tydeligvis også opplever det samme, men man klarer jo ikke å ta det helt rolig likevel! 

Back
Topp