Har de jo eviglange kynnerene mine og mye bekken/symfyse vondt. Hatt dette i et par dager nå og våkner opp hver morgen like skuffet for at ingen baby melder sin ankomst...
Vondtene gjør at jeg ikke orker å være så fryktelig mye i bevegelse...
Sol har jeg fått for mye av nå, så sitter inne foran vifta...
Hormonene gikk berserk idag og tårene haglet over hvorfor ikke brumle vil treffe mammaen eller pappaen sin...
Så, for å få dagen til å gå har jeg begynt på mitt 3 !?! Strikkeprosjekt denne graviditeten....
Idag er det bilstol posen som brumle skal bruke i vinter. Strikker i str 6 mnd så håper den holder en stund
Synd ungen ikke vil komme ut
Humøret ble bedre så snart jeg fikk fingrene i noe - så dere som venter; finn på noe som får dagene til å gå!
Her er bilstol posen, men har i en mer brun farge istedet for grått
Hva står på dagsplanen for dere andre?
Hva gjør dere for å få tiden til å gå?
♥ Termin 21 juli på verdens beste gutt ♥
Vondtene gjør at jeg ikke orker å være så fryktelig mye i bevegelse...
Sol har jeg fått for mye av nå, så sitter inne foran vifta...
Hormonene gikk berserk idag og tårene haglet over hvorfor ikke brumle vil treffe mammaen eller pappaen sin...
Så, for å få dagen til å gå har jeg begynt på mitt 3 !?! Strikkeprosjekt denne graviditeten....
Idag er det bilstol posen som brumle skal bruke i vinter. Strikker i str 6 mnd så håper den holder en stund
Synd ungen ikke vil komme ut
Humøret ble bedre så snart jeg fikk fingrene i noe - så dere som venter; finn på noe som får dagene til å gå!
Her er bilstol posen, men har i en mer brun farge istedet for grått
Hva står på dagsplanen for dere andre?
Hva gjør dere for å få tiden til å gå?
♥ Termin 21 juli på verdens beste gutt ♥