Mens lenemor venter på storken

åh.... så kom det sterke håpet, ønsket, innbillingen... litt mageknip og jeg tenker automatisk at jeg er gravid. Fornuften sier NEI, mens hjertet sier JAAA! Halvannen uke til ikm... altså minst en uke til jeg kan teste [8D]
 
Jeg trodde vi skulle prøve litt lenger før dette skulle skje.... jeg innbiller meg at jeg er gravid. Om noen leser dette, så ikke misforstå; jeg tror nemlig ikke at jeg er gravid - det er helt usannnsynlig - men jeg innbiller meg det allikevel!
 
Jeg skjønner akkurat hva du mener. Hjertet sier jaaaaaa og fornuften sier nei. sånn hadde jeg det i januar. Hvis vi ikke hiver oss rundt snart så sier fornuften nei denne måneden også. [:(] Det er jo ikke helt usannsynlig at du er gravid da. dere har jo vært flinke til å hoppe i høyet. du tar ikke el-tester eller?
 
jeg el-tester ikke nei.. og vi har vært flinke nå - hver annen dag (eller hver dag) de siste to ukene...
 
ORIGINAL: lenemor

jeg el-tester ikke nei.. og vi har vært flinke nå - hver annen dag (eller hver dag) de siste to ukene...

så flinke dere er da! (jepp, jeg vet det høres teit ut, men med jobb og toåring, så blir jeg imponert over at dere orker[;)])
 
ORIGINAL: Babyfeber

ORIGINAL: lenemor

jeg el-tester ikke nei.. og vi har vært flinke nå - hver annen dag (eller hver dag) de siste to ukene...

så flinke dere er da! (jepp, jeg vet det høres teit ut, men med jobb og toåring, så blir jeg imponert over at dere orker[;)])

neida, det høres ikke teit ut - vi er jo i samme situasjon som dere... men vi anstrenger oss litt, og så er det jo veldig kos når vi først kommer igang... og nå har det blitt nesten en (god) vane
 
Ja, det er kjekt når man er i gang, men den dørstokkmila inn til soverommet...den blir vi bare nødt til å hoppe over.[;)]
 
vi har ikke den dørstokkmila da.. vi må inn i samme seng for å sove... og nå har jeg byttet tilbake til en stor dyne, så dørstokkmila å bevege seg inntil hverandre er heller ikke der lenger... og da går mye av seg selv (men klokka to i natt tok jeg med meg puta og la meg på gjesterommet... vi har rømningsveier altså [;)] trenger det når man bor med snorkgubben
 
Jeg har rømt for lenge siden jeg. [&:]Hadde vi ikke hatt barn nå så hadde jeg sikkert ofret litt søvn for litt sex.[;)]
 
hodet mitt tuller med meg.. murring, rar "klump" i magen - så jeg testet - bare for å få bekreftet at det var negativt. Det var det selvsagt
 
uff... jeg har virkelig ingen impulskontroll når det gjelder testing... negativt resultat i dag også... kan jeg ikke bare vente til fredag og se om tanta kommer før jeg tester da? [&:]
 
Hvordan går det? Hadde du IKM på fredag?
 
ja... så ventingen er igang....
 
Spennende! Skal du vente lenge før du tar en test?
 
ORIGINAL: lenemor

 Du og jeg babyfeber.... (nå ble jeg litt i marley-modus.... please don't you rock my boat - cause I don't want my boat to be rocked....) snart så er vi sjøsjuke begge to fordi vi har "småfisk" i magen....

Jeg måtte bare smile da jeg så denne i dagboken min. Jeg er sjøsyk! [8D] 
 
koselig å lese dagboka di[:D]krysser fingra for at spiren sitter hos dere snart[:D]
 
måtte ta en liten pause.... man blir jo helt manisk, tenker ikke på annet. Nå kan jeg bli litt aktiv her igjen tenker jeg... ting har roet seg litt
 
Supert at du er sjøsyk babyfeber - hold av en plass i båten din ut over våren da, jeg står i kø for å kjøpe meg en plass...
 
Back
Topp