Mens jeg sitter her å venter på tilgang..

Arielle_

Forumet er livet
VIP
❤ Aprilbarna19 ❤
På altinn,såklart..

Så skal jeg bruke tiden til å uttrykke mine tanker om folk som skryter av skatten sin...
(jeg får igjen på skatten så jeg er ikke misunnelig,sånn at det er avklart)...

Greit nok,å svare på hvordan det gikk,og så svare på hvor mye du fikk igjen..
Men når man står å prater med noen (eller skriver med noen på et forum) og de sier de fikk kraftig baksmell så er det faktisk en smuuule frekt å gni det inn...

Så ville bare si det,sånn før helvete bryter løs...[;)]

Så man skal holde kjeft om man har fått igjen på skatten? eller misforstår jeg deg nå?

ORIGINAL: Selisabeth

Neisj, det er ikke mer frekt enn alt annet vi er uenige om her.

Nei da er vi uenige om den...=)
Jeg syns det er GRUSOMT frekt å gni trynet til den andre inn i alle pengene du får igjen ,mens han/hun står der med 50 000 i baksmell....faktisk kvalmende frekt...

Da har jo dem som får baksmell levd fetere iløpet av hele året..
Ser ikke problemet jeg hihi

ORIGINAL: jealie28

Så man skal holde kjeft om man har fått igjen på skatten? eller misforstår jeg deg nå?

Nei,jeg glemte nok å nevne det at jeg mener de som svarer sånn...:
jeg fikk sååå jæævla baksmell på skatten i år..[&:][&:]
Svar:
Jeg fikk 98768790 tilbake,HURRAAA[:D][:D][:D]
[8|]

ORIGINAL: Frk.VilliTrusa

Jeg syns det er GRUSOMT frekt å gni trynet til den andre inn i alle pengene du får igjen ,mens han/hun står der med 50 000 i baksmell....faktisk kvalmende frekt...

Behøver kanskje ikke gni det inn, men skjønner jo selvfølgelig gleden de som får igjen føler. Jeg har en fantastisk facebookstatus nå om hvor mye jeg fikk igjen, den er det ingen som "liker", så kanskje du har rett[:D]

Synes igrunn det er frekt å spørre i det hele tatt jeg.

Altså, ikke her inne men i virkeligheten. Folk man ikke står så nærme som f.eks en kollega,nabo o.l.
Folk trenger ikke putte den stygge nesa si i absolutt alt! Inntekt, skatt til gode eller restskatt er for meg en privat sak. (Ja, jeg vet jeg skrev her inne hva jeg fikk igjen, men her er jeg anonym)

Behøver kanskje ikke gni det inn, men skjønner jo selvfølgelig gleden de som får igjen føler. Jeg har en fantastisk facebookstatus nå om hvor mye jeg fikk igjen, den er det ingen som "liker", så kanskje du har rett[:D]

Jo, forresten ,nå liker Gollemor den[:D]

haha[:D]

ORIGINAL: Starbucks_

Synes igrunn det er frekt å spørre i det hele tatt jeg.

Altså, ikke her inne men i virkeligheten. Folk man ikke står så nærme som f.eks en kollega,nabo o.l.
Folk trenger ikke putte den stygge nesa si i absolutt alt! Inntekt, skatt til gode eller restskatt er for meg en privat sak. (Ja, jeg vet jeg skrev her inne hva jeg fikk igjen, men her er jeg anonym)

Enig i den...spør ingen jeg,med mindre de bringer det på bane selv...

MHM [8D]

Også er det LOL med de som fikk sånn 40 000 igjen, også sier etterpå at andre som er ivrige til å se på altinn, eller lurer på hva folk fikk osv er teite [:-]

Synes det må være like mye lov å være glad for skatt til gode som og klage over baksmell..!
Man har jo vært ganske fraværende i løpet av året hvis man sitter igjen med 50 tusen i baksmell..

ORIGINAL: Strekkoden!

MHM [8D]

Også er det LOL med de som fikk sånn 40 000 igjen, også sier etterpå at andre som er ivrige til å se på altinn, eller lurer på hva folk fikk osv er teite [:-]

Javell..

ORIGINAL: Cinnamon*

Synes det må være like mye lov å være glad for skatt til gode som og klage over baksmell..!
Man har jo vært ganske fraværende i løpet av året hvis man sitter igjen med 50 tusen i baksmell..

Klart det,men det er snakk om måten det blir gjort på...litt takt og tone er fint...

Man har gjort noe heftig feil om man får 50 i smell og det faktisk kom som et sjokk[8D] de som får igjen mye har faktisk betalt de inn av det de har tjent så de har levd for noen tusen mindre i mnd og spart de opp og fortjent de..[:)]

Er enig. Men folk får passe på å betale skatten sin da, så slipper de å få Baksmell[8D]

Ja, at du fikk igjen på skatten var jo betingelsen for at jeg kunne elske deg.. Det fant vi jo ut i natt!

ORIGINAL: Cinnamon*

Klart det,men det er snakk om måten det blir gjort på...litt takt og tone er fint...

Hvis noen lager en tråd om at de har fått bakmell, så faller det seg ikke naturlig for meg å svare i den tråden at "Jeg fikk igjen jeg!".. ;)

Back
Topp