Mens i to dager?

Salvia

Forumet er livet
VIP
Julibarna2014
❤️ Augustlykke 2020 ❤️
Jeg fødte 28/6-14, og trodde jeg fikk tilbake mensen 24/1-15, men det varte i to dager, så stoppet blødningene.
Er dette normalt?

Før jeg ble gravid kunne jeg nærmest stille klokka etter mensen, den kom alltid på samme dag og varte like lenge hver gang.

Samme skjedde meg, og så tok det over to måneder til jeg fikk neste mens. Det er litt fram og tilbake i starten, ingen fare! :)

Nå har ikke jeg født enda, men da jeg sluttet på pillen så var min syklus helt ute å kjøre. Tror nok det er like normalt for deg. Du har jo hatt en lang avbrytning av syklus, og kroppen reagerer annerledes etter en fødsel. Syklusen din kan endre seg, og toleranse for hormoner kan også endre seg. Hvis du har tenkt å begynne med prevensjon igjen (f.eks. pillen) så stiller vel kroppen seg inn etter pillene, og mensen kommer når den skal..?

Da får jeg bare vente og se, takk for svar. :)
Nå har ikke jeg født enda, men da jeg sluttet på pillen så var min syklus helt ute å kjøre. Tror nok det er like normalt for deg. Du har jo hatt en lang avbrytning av syklus, og kroppen reagerer annerledes etter en fødsel. Syklusen din kan endre seg, og toleranse for hormoner kan også endre seg. Hvis du har tenkt å begynne med prevensjon igjen (f.eks. pillen) så stiller vel kroppen seg inn etter pillene, og mensen kommer når den skal..?
Hormonell prevensjon gir meg for store bivirkninger til at jeg kan ta det, så her må nok naturen bare gå sin gang. :)

Da får jeg bare vente og se, takk for svar. :)

Hormonell prevensjon gir meg for store bivirkninger til at jeg kan ta det, så her må nok naturen bare gå sin gang. :)
Ja da må den nok det, men da tar det jo lengre tid også. Jeg hadde nesten hver andre uke og sånt, og så plutselig ikke før 2 mnd etter. Den kroppen altså :D

Back
Topp