Menopure + Ovitrelle

Bkno9225692

Andre møte med forumet
Har gått på menopure og satt Ovitrelle søndag 19/9 kl 08.15. Ønsker å teste ut Ovitrelle og startet å teste onsdag 22/9. Ser ut som de ble svakere fra ons-fred, men samme styrke siden fredag. Skal ikke disse bli svakere og svakere. Vet at Ovitrelle kan sitte i omgi utslag inntil 10 dager etter sprøyte (og i noen tilfeller lenger).

Vedlegg

• 547359E0-B504-4E2C-A2CE-769CD207FF65.jpeg
    547359E0-B504-4E2C-A2CE-769CD207FF65.jpeg
    1,2 MB · Visninger: 80
Du er jo bare 7 dager etter sprøyten enda, såvidt jeg forstår, så jeg hadde nok gitt det noen flere dager før man kan forvente skikkelig tydelig nedgang i streken. den vil nok fremdeles kunne variere litt ut fra konsentrasjon på urin og slikt. Hos meg ga den fortsatt svak strek 13 dager etter sprøyten.

Du er jo bare 7 dager etter sprøyten enda, såvidt jeg forstår, så jeg hadde nok gitt det noen flere dager før man kan forvente skikkelig tydelig nedgang i streken. den vil nok fremdeles kunne variere litt ut fra konsentrasjon på urin og slikt. Hos meg ga den fortsatt svak strek 13 dager etter sprøyten.
Ja jeg er kun syv dager etter sprøyten, men hadde trodd at styrken på streken skulle bli svakere og svakere etter som dagene går, Ref halveringstid osv., men da skjønner jeg at den kan være ganske «konstant» i styrke frem til den er ute og testen er helt blank?

Ja jeg er kun syv dager etter sprøyten, men hadde trodd at styrken på streken skulle bli svakere og svakere etter som dagene går, Ref halveringstid osv., men da skjønner jeg at den kan være ganske «konstant» i styrke frem til den er ute og testen er helt blank?
Den vil bli gradvis svakere, men konsentrasjon på urin og fargestoff i tester og slikt kan gjøre at det er veldig vanskelig å faktisk se endring fra dag til dag. Om du feks sammenligner annenhver dag eller hver tredje dag vil du nok se en mer tydelig tendens:) samme om den begynner å stige, dersom du blir gravid! mine tester hadde kun tydelig stigning hver tredje dag. Noen dager så de svakere ut, og så steg det igjen!

Back
Topp