Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Er det enkelt å blande den selv? Skal den stå i kjøleskapet etter den er blandet?
Hvor tid på dagen tar dere den, og hva gjør du om du er på jobb?
Jeg må ta den før 12, og må ta den på jobb. Kan jeg ta med ferdig blandet i en sprøyte ?
Går du privat eller offentlig? Jeg fikk ikke ta den på ettermiddagen. Skjønner ikke helt hvorfor, noen som vet? Jeg har alltid tatt medisiner på kvelden før.. da var jeg offentlig og privat hos hausken..Kjempeenkel å blande (videoen på felleskatalogen er finfin), skal ikke stå kaldt etter blanding.
Jeg tar den på ettermiddagen, og hadde nok ikke tatt med en ferdigfylt sprøyte tror jeg. potensielt kan mye medisin lekke ut av den om det skjer noe.
Går du privat eller offentlig? Jeg fikk ikke ta den på ettermiddagen. Skjønner ikke helt hvorfor, noen som vet? Jeg har alltid tatt medisiner på kvelden før.. da var jeg offentlig og privat hos hausken..
Jeg og har lang protokollJeg går offentlig, og har lang protokoll. Kanskje det har noe med protokollen å gjøre?
Jeg og har lang protokoll![]()
Noen klinikker er jo litt sær på ting.. Håper det løser seg med sprøyter og jobb for deg!Jeg har den i kjøleskapet. Tar den på ettermiddagen.
Jeg vet den ikke trenger stå kaldt, men nei. Det gjør ikke noe vondt. 6 forsøket så kan ikke si jeg kjenner noe på det.Den kan stå i romtemperatur i 28 dager etter blanding så den trenger ikke stå i kjøleskap. Gjør det ikke vondt å sette den kald?
Jeg vet den ikke trenger stå kaldt, men nei. Det gjør ikke noe vondt. 6 forsøket så kan ikke si jeg kjenner noe på det.
Jeg blandet og satte sprøyta på jobb, ikke noe stressEr det enkelt å blande den selv? Skal den stå i kjøleskapet etter den er blandet?
Hvor tid på dagen tar dere den, og hva gjør du om du er på jobb?
Jeg må ta den før 12, og må ta den på jobb. Kan jeg ta med ferdig blandet i en sprøyte ?
Jeg fikk beskjed om at jeg ikke skulle lage klar sprøyten før jobb. Jeg må ta med det glasset og sprøytaJeg blandet og satte sprøyta på jobb, ikke noe stress![]()
Ville snakket med klinikken, da får du rett svar på det. Er så forskjellige svar fra alle leger syns jeg. Mest av alt, ikke stress. Kroppen din merker det . Hilsen en som har gjort dette alt for mange ganger.Jeg fikk beskjed om at jeg ikke skulle lage klar sprøyten før jobb. Jeg må ta med det glasset og sprøyta
Men skal heller stå opp tidlig og ta før jobb, men tror dere det går fint at jeg en dag tar den en halv time eller 1 time senere ? Eller må jeg ta den på akkurat samme tid ?
noen som vet om jeg kan gjøre alt klart idag? Blande den idag, men skal ta den imorgen. Er det helt tett etter jeg har blandet? Sorry, mye spørsmål
Ville snakket med klinikken, da får du rett svar på det. Er så forskjellige svar fra alle leger syns jeg. Mest av alt, ikke stress. Kroppen din merker det . Hilsen en som har gjort dette alt for mange ganger.