Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Skal du ikke ta den på ettermiddag/kveld? Jeg fikk hvertfall beskjed om at den ikke skulle tas før kvelden... men du har kanskje funnet ut av dJeg skal også ha Menopur for første gang, veldig spent, er det enkelt å dosere riktig? jeghar resept både på 1200 og 600, skal ha dose på 187,5 IE daglig i vel 8-9 dager ca om jeg husker rett. Sist forsøk brukte jeg Cetrotide og den også var så du måtte blande selv og manuelt dosere, gikk fint, men dette er jo et annet system, alltid litt redd/skummelt med noe nytt! Men jeg skal altså stikke meg om morgenen jeg da.. er det ikke fler som gjør/har gjort det?
Hmm ikke sett gjennom papirene en gang til, ska sjekke opp i morgenSkal du ikke ta den på ettermiddag/kveld? Jeg fikk hvertfall beskjed om at den ikke skulle tas før kvelden... men du har kanskje funnet ut av d
Skal du ikke ta den på ettermiddag/kveld? Jeg fikk hvertfall beskjed om at den ikke skulle tas før kvelden... men du har kanskje funnet ut av d
Ok. Da kan d være det er forskjellig fra person til personjeg tok den om morgenen...det fikk jeg beskjed om
Jeg tok menopur om morgenen. Fikk ikke beskjed om at jeg ikke kunne det, og skulle bare ta en gang om dagen. Veldig greit å trekke opp riktig, bare å fylle sprøyta til den dosen du skal haJeg skal også ha Menopur for første gang, veldig spent, er det enkelt å dosere riktig? jeg har resept både på 1200 og 600, skal ha dose på 187,5 IE daglig i vel 8-9 dager ca om jeg husker rett. Sist forsøk brukte jeg Cetrotide og den også var så du måtte blande selv og manuelt dosere, gikk fint, men dette er jo et annet system, alltid litt redd/skummelt med noe nytt! Men jeg skal altså stikke meg om morgenen jeg da.. er det ikke fler som gjør/har gjort det?
Oki, takk for svar. Så fint du ikke merket noe til bivirkning, da ser jeg mer frem til detteJeg tok menopur om morgenen. Fikk ikke beskjed om at jeg ikke kunne det, og skulle bare ta en gang om dagen. Veldig greit å trekke opp riktig, bare å fylle sprøyta til den dosen du skal hajeg tok 225 IE i 11 dager. Merket ingen bivirkninger annet enn at jeg var trøtt under hele hormonbehandlingen
Masse lykke til, det går helt sikkert bra!