Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
For du bruker menopur? Jeg gikk gonal og vi er jo på samme klinikkDet eneste jeg vet om menopur er at det er laget av urinen til kvinner i overgangsalderen. Hihihi
Sent from my GT-I9505 using BV Forum mobile app
Jeg bruker menopur jaFor du bruker menopur? Jeg gikk gonal og vi er jo på samme klinikkDet slo meg bare. Hehe
Sent from my iPhone using BV Forum
Æsj, det høres forferdelig ut.Det eneste jeg vet om menopur er at det er laget av urinen til kvinner i overgangsalderen. Hihihi
Sent from my GT-I9505 using BV Forum mobile app
Det er heldigvis behandlet gjennom mange ledd før det havner i sprøytaÆsj, det høres forferdelig ut.jeg skal bruke det til neste forsøk.
![]()
Sent from my iPad using BV Forum mobile app
Jeg ser for meg fabrikken. Masse gamle damer som sitter og tisser hele dagen. HahahaÆsj, det høres forferdelig ut.jeg skal bruke det til neste forsøk.
![]()
Sent from my iPad using BV Forum mobile app
Quote="WCE, post: 17385064, member: 9453"]For du bruker menopur? Jeg gikk gonal og vi er jo på samme klinikkDet slo meg bare. Hehe
Hva er årsaken til ivf/icsi hos dere da?Jeg er på samme klinikk som dere og brukte menopur de siste 2 forsøkenehakke peiling på hva forskjellen er.
Leit å høre det ikke gikk nåHar du egg på frys som skal brukes nå eller blir det fersk?
Hva er forskjellen på disse og hva er det som gjør at de finner ut hvilken medisin man skal ta?