Menopur vs bemfola

Bettina

Andre møte med forumet
Noen som har brukt begge disse? Jeg brukte bemfola på første forsøket. Har nå på andre forsøk fått resept på menopur 1200. Er det noen som vet fordeler/ulemper i den ene sammenliknet med den andre? Opplevde kjemisk med bemfola..

Noen som har brukt begge disse? Jeg brukte bemfola på første forsøket. Har nå på andre forsøk fått resept på menopur 1200. Er det noen som vet fordeler/ulemper i den ene sammenliknet med den andre? Opplevde kjemisk med bemfola..

På Bemfola fikk jeg ut 5 egg, på Menopur 12. På Bemfola kjente jeg stimuleringen godt, men kjente ingenting med Menopur på tross av at det gav bedre fangst :)

Jeg brukte Gonal-F i første forsøk som visst er noe av det samme som Bemfola. Da fikk jeg ut 13 egg, 7 befruktet, kun 1 klarte seg, men vi fikk ei jente!

Søskenforsøk brukte jeg Menopur. Fikk ut 14 egg, 9 befruktet, 1 satt inn og 3 på frys. Ble gravid, men mistet. Håper eskimoene er bra!

Har bare brukt Bemfola på begge ferskforsøkene så kan dessverre ikke sammenlikne de.

Merket ikke noe særlig til bivirkninger.

Fikk ut 12 (6 delte seg riktig) og ble gravid på ett tin-forsøk, men mistet tidlig.

og 11 egg (3 delte seg riktig) ingen suksesshistorie enda.

Hadde bemfola forrige forsøk (10 egg ut, kun 1 befruktet og delte seg ikke riktig så ble ikke innsett). Denne gangen blir det menopur :)

Back
Topp