Menopur *oppdatert*

MsRose

Forelsket i forumet
Hei alle sammen!

Da har jeg vært stikker i 8 dager nå,bruker menopur 225 ie, og i morgen er det ultralyd, så da får jeg vite når det blir uttak..
Er kjempespent på om det er noen egg der, når det blir uttak, innsetting osv [8|]
Håper på gode nyheter, trenger det nå, det har vært så mye trist i familien nå siste mnd at vi trenger en gla nyhet nå alle sammen..

Til dere som har vært gjennom dette før, er det normalt med smerter/stikkinger nedentil mens man går på de her sprøytene? Har ikke kjent noe før, men i dag stikker/river det liksom sånn takvis..hmmm..
Man går jo å kjenner etter vet dere...hehe... tenker selv om det kan være at man får litt "press" når mange eggposer utvikler seg samtidig eller om det bare er innbildning/ønsketenkning.. [:D]
Ellers har jeg ikke så mye bivirkninger lenger, bare den hodepinen som henger igjen, men den går nå an å leve med [:)] Dagene har gått fort, tenk.. snart er jeg kanskje ruger [;)]

Da har jeg vært på ultralyd [:)]
De kunne ca 12-14 eggposer totalt på 10 mm, så det ble doseøkning av Menopuren til 300 Ie over helga, så ny ultralyd på mandag. Og om alt går bra regnet de med at det kunne bli uttak på fredag [;)]

Så da er det bare å stikke videre og krysse det som krysses kan og håpe på mange gode egg [;)]

Jeg gikk ikke på menopur, men puregon. Mener å huske at jeg også kjente sånt når det nærmet seg UL/uttak. Det er jo noe som forhåpentligvis modnes der inne[;)] Masse lykke til på UL i morgen da!

Jeg har ikke peil på dette for har ikke vært der ennå, men ville bare ønske deg lykke til med egghøsting og ruging![:)]

Heisan[:D]

Jeg gikk heller ikke på Menopur men puregon.
Å jeg hadde også smerter/stikkninger nedentil på det 1 førsøke. Denne gangen så har jeg ikke merket noe 
Kun bivirkninger denne gangen,blir litt nervøs nå.
Er glad jeg skal på ultralyd i morgen,.
Du får ha lykke til i morgen så får vi krysse fingrene på at neste uke er den store dagen[;)][;)]

Jeg gikk på Menopur og kjente stikking og sånn der nede[:)]
Er mye som skjer i eggstokker så ikke rart at man kjenner noe!

ORIGINAL: *blomsterpia*

Jeg gikk på Menopur og kjente stikking og sånn der nede[:)]
Er mye som skjer i eggstokker så ikke rart at man kjenner noe!

Signerer. Masse lykke til idag på ul. [:)]

Takk for lykkeønskninger jenter [;)]
Bare et par timer til jeg skal dra opp på sykehuset nå, var og tok blodprøve i morges, men orket ikke sitte der og vente. Håper på gode nyheter, at neste uke blir positiv for oss begge Jærbu [:)]
Lykke til på ultralyden i dag du oxo [;)]

ORIGINAL: Sarah

Jeg gikk ikke på menopur, men puregon. Mener å huske at jeg også kjente sånt når det nærmet seg UL/uttak. Det er jo noe som forhåpentligvis modnes der inne[;)] Masse lykke til på UL i morgen da!
samme her[:)]

Back
Topp