Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Jeg har gått på dette de 2 siste uttakene, men det fungerer nok veldig ulikt både fra person til person og gang til gang. Forrige uttak: 6 ut, 1 3-dagers inn, 1 blasto på frys. Dette uttak: 12 ut, vet fortsatt ikke resultatet.
Hei.
Går nå på Menopur og skal begynne med fyremadel. Noen med erfaring fra denne kombinasjonen?
Jeg har helt normale verdier, men det kan se ut som jeg responderte bedre på Menopur likevel. Opplevde ingen bivirkninger eller noe av verken Bemfola eller Menopur, så sånn sett var det ingen forskjell for min del. Yes, etter to runder med kjempedårlig befrukting på Bemfola så fikk jeg 6 blastoer på frys og ble gravid på andre innsett med Menopur. Babyen kommer om litt over en måned.Jeg har helt normale verdier, men det kan se ut som jeg responderte bedre på Menopur likevel. Opplevde ingen bivirkninger eller noe av verken Bemfola eller Menopur, så sånn sett var det ingen forskjell for min del.
Ønsker deg masse masse lykke til!![]()
Takk for svar. Krysser fingrene for degVar vanskelig å finne noen andre som hadde hatt denne kombinasjonen.
Dette er mitt første forsøk - 150ie menopur og fyremadel. Ble vurdert at jeg hadde mye egg / eggposer, men vet ikke hva som ligger til grunn for vurderingen. Håper på det beste, og samt unngå overstimulering så det kan bli innsett.
Jeg hadde akkurat samme som deg! Mange eggposer, så lav dose for å unngå overstimulering. Fikk ut 9 egg, alle modne. Endte opp med 1 satt inn og 2 3-dagers på frys. Har hørt at med menopur får man kanskje færre store egg, men av god kvalitet, mens noen andre medisiner fokuserer mer på kvantitet om du skjønner.![]()
Hvordan gikk innsett for deg?
Da satser vi på noen fine egg - håper vel som alle at vi slipper mange runder med sprøyter.