Menopur, Letrozol bivirkning farlig?

Persillebrille

Elsker forumet
Assistert-jentene
Himmelbarn
Septemberbarna 2019
Novemberbarna 2021
Jeg har gått på menopur og Letrozol i 5 dager nå.

På Morgenen den tredje dagen (tatt sprøyte to ettermiddager) så følte jeg meg kvalm på morgenen. Og det har jeg vært morgene etterpå også.
Dårlig matlyst. Kvalmen gir seg etter noen timer.
Kvalmen kommer før jeg tar Letrozol om morgenen.

Lørdag og søndag morgen har jeg også følt meg gravid. Med det mener jeg et ubehag i underlivet, en type dump smerte som når livmor strekker seg. Dette varer et par til tre timer. Jeg må tenke etter for å merke det.

Jeg har også brukt Letrozol i 5 dager og tok siste dosen i dag.

Kan dette være tegn på overstimulering?

Jeg har vært overstimulert og hadde ingen av dine symptomer. Det er ikke bare sånn at du merker bivirkninger av medisinen da? Kvalme og smerter i muskler og ledd er jo vanlig med menopur i alle fall

Det du beskriver er helt vanlige bivirkninger. De er jo ikke mindre ubehagelige av den grunn, men tror ikke du har noe å frykte :)

Jeg har vært overstimulert og hadde ingen av dine symptomer. Det er ikke bare sånn at du merker bivirkninger av medisinen da? Kvalme og smerter i muskler og ledd er jo vanlig med menopur i alle fall
Da er det bare bivirkninger. Jeg er så spent og nervøs for dette forsøket og er så redd for at noe skal gå galt.
Hvilke symptomer hadde du?

Det du beskriver er helt vanlige bivirkninger. De er jo ikke mindre ubehagelige av den grunn, men tror ikke du har noe å frykte :)
Takk:) Jeg slår meg til ro med det:)

Da er det bare bivirkninger. Jeg er så spent og nervøs for dette forsøket og er så redd for at noe skal gå galt.
Hvilke symptomer hadde du?
Oppblåst, vedvarende ekstrem smerte i livmor/mage og problemer med å tisse. Ble innlagt på sykehuset. Men det kom ikke før jeg ble gravid da. Det er ganske vanlig at det kommer først ved graviditet, men man skal jo selvfølgelig ta symptomer alvor. Masse lykke til :Heartred

Back
Topp