Menopur kombinert med puregon

Devine84

Gift med forumet
Marslykke 2016
Vi ska nu börja på vårat andra färskförsök och denna gången blir det en kombination mellan menopur och puregon . Är det någon fler som har haft det ? I våran första runda så hade vi gonal-f . Vi fick ut 8 ägg , 3 på frysen och 1 ägg in . Den gången gick det inte . Men på vårat frysförsök så fick vi sätta in 2 ägg och vi vart gravid men mista..det tredje och sista ägget vi hade på frys klarade inte upptiningen .. Så frågan är varför byter dom denna runda??

Jeg har gått på menopur og puregon, men ikke samtidig dessverre. Har du sprayet først, eller gikk du rett på sprøytene?

Jeg trodde egentlig de byttet hvis eggkvaliteten/antallet ikke var som de ønsket. Det trodde åpenbart du også, siden du spør :) Jeg er ganske ny, har bare hatt ett forsøk. Brukte kun puregon, så jeg kan jo ikke hjelpe deg. Håper uansett du får svar, jeg syns det hadde vært interresant å høre hvorfor. Lykke til med forsøket i alle fall!

Det kan være at eggene ikke var av den beste kvaliteten. Menopur er jo kjent for å gi god kvalitet, men baksiden er også at det ofte gir færre egg. Kanskje de vil prøve med puregon for å få flere? Nei...dette er nok kanskje bedre å spørre legen din om. Her får du nok bare diverse spekulasjoner:) Legen kjenner best til dine infertile årsaker enn det vi gjør:)

Jeg gikk på kombinasjon av menopur og puregon, men med nesespray først, både 2. og nå 3. ICSI forsøk. Første bare menopur... veit ikke hvorfor de valgte det. Virker som det hvertfall funka denne gangen;) 19 egg ut (litt overstimulert) 2 inn og fire på frys.

Back
Topp