Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
ORIGINAL: oh hvite lakenrumpe
jeg hadde nok blitt sur om han IKKE ville stå opp med snuppa! så her i huset har vi ikke denne problemstillingen - vi står opp en helgedag hver og da kan den som sover lenge stå opp når h*n vil.
ORIGINAL: MercedesBærta.
jeg hadde nok blitt sur om han IKKE ville stå opp med snuppa! så her i huset har vi ikke denne problemstillingen - vi står opp en helgedag hver og da kan den som sover lenge stå opp når h*n vil.
Sign. [:)]
ORIGINAL: Ninky_Nonken
Istedet for å bruke krefter på å bli sur har jeg bare inneforstått meg på det at det blir jeg som står opp først med barna, så da legger jeg meg også slik at jeg får nok søvn. Har vel sovet til over 8 en 4 gang siden førstejenta ble født! Men jeg bruker å legge meg nedpå en liten time noen dager når minstemann har første duppen sin, da tar sambo størstejenta. Orker bare ikke å gå sur på sambo for en filleting, nå om dagen er jeg oppe mellom 5 og 6, det er veldig tidlig! Men legger meg også da senest 10 slik at jeg får de timene med søvn som jeg trenger.
Mannfolka vil aldri forandre seg, det vil bare tære enda mer på ett forhold som er i startfasen som familie. Og i den startfasen er det mer enn nok som tærer på ett forhold.
ORIGINAL: *LykkeligeMamma*
mannen står opp hver morgen[8|]
ORIGINAL: Kranglefanten
ORIGINAL: MercedesBærta.
jeg hadde nok blitt sur om han IKKE ville stå opp med snuppen! så her i huset har vi ikke denne problemstillingen - vi står opp en helgedag hver og da kan den som sover lenge stå opp når h*n vil.
Sign. [:)]