Menne, det var jo (host) veldig snilt av deg, Mikkel!

Juliette

Forumet er livet
I kveld da jeg gikk på do for å tisse, kommer Mikkel inn og går rett til toalettpapiret, river av noe papir, sprer beina mine og sier:

"Mamma tøke?" (tørke)

Jeg samler beina igjen og svarer: "Ja, mamma skal tørke seg".

Hvorpå han med solid krafttak igjen sprer beina mine og prøver dytte hånda si nedi der med papiret....

Snille gutten min[:D][:D][:D]

nå ler jeg masse! herreg*d så sjønnt da[:D][:)]

Ja he he[:D]

Han har sagt og gjort så mye snålt i dag. Ville ikke sitte i vogna hjem fra bhg, insisterte på å gå. Så vi fikk oss en lang gåtur og han "snakket" som en foss hele veien. Blei så paff, kom med mange helt nye ord jeg ikke ante han kunne. Så traff vi på to gutter på vei hjem fra skolen (jeg jobber på den skolen). Da de så jeg kom, la de seg ned i snøen og latet som de sov. "Oj, se de ligger der og sover i snøen!", sa jeg til Mikkel. Elevene svarte: "neeeeeeeeei, bare tulla, vi bare latet som" Og da hører jeg Mikkel bryte ut i full latter[:D] (morsomt at de viser humoristisk sans)Da vi kome hjem la han seg på sofaen og latet som han sov og tøyset med mamma på samme måte[:D] Det har han aldri gjort før. En annen ting på vei hjem: Han pekte på et tak med veldig mye snø. Jeg sa: "oj, tenk om snøen faller ned!" Så lagde Mikkel en sånn "bangbangbangbang-lyd" mens han ristet hodet taktvis med ordene nedover mot bakken. Da "snøen landet bakken" sa han BANG! Haha, de er så søte[:D]

Så skjønn han er da[:D]

hehehe! så hærlig han er da! tim henrik har også blitt veldi snakkesalig og lært seg utrolig mye nytt i det siste.. det nye han holder på med er at han legger hodet på sofan og later som han snorker.. [:D]

ORIGINAL: gix

hehehe! så hærlig han er da! tim henrik har også blitt veldi snakkesalig og lært seg utrolig mye nytt i det siste.. det nye han holder på med er at han legger hodet på sofan og later som han snorker.. [:D]

hi hi, så herlig![:D]

hehe så søtt da[8D] ville jo bare hjelpe til hehe

Back
Topp