Menn!!!

emje92

Juni2014 <3
Sommerfuglene <3
Er det flere her inne som har menn som ikke helt forstår hormoner ?? Åå jeg blir så frustrert når jeg blir irritert av ting også får jeg hørt at "du har ikke hormoner så tidlig " åssen i h@;@;@:&:4!e vet han det ? Måtte bare få ut litt irritasjon

Sent from my iPhone using BV Forum

Hahaha. Menn! Jeg ser ikke mine hormonfeil... men gubben er flink til å minne meg på at jg hsr ekstra dose hormoner.

Sent from my GT-I9300 using BV Forum mobile app

Off, skulle gitt menn en god dose hormoner. Slik at de forstår, Ihvertfall her i gården. Fytti søren :p

Sambo hilser og sier til han at "Keep telling yourself that!" :laughing021

Sambo hilser og sier til han at "Keep telling yourself that!" :laughing021

Her får eg alti spørsmål , ka du e så sure ette da :) så kikke eg stygt på han .. Så seie han bare : Åja, hormoner ja :)

Min mann sier ingen ting når jeg kommer med komentarer eller spøsmål utenom det vanlige. Han bare ser litt skrått på meg og tenker vel for seg selv; jaja sånn var det... Hvis det ikke blir for teit det jeg fyrer av meg, da ser jeg at han gliser for seg selv, men sier ingen ting. Og takk og lov for det! ;)

Vel.. Hormonene kapret fullstendig kroppen min i uke 5 og har ikke fått den tilbake!!
;)

Er det flere her inne som har menn som ikke helt forstår hormoner ?? Åå jeg blir så frustrert når jeg blir irritert av ting også får jeg hørt at "du har ikke hormoner så tidlig " åssen i h@;@;@:&:4!e vet han det ? Måtte bare få ut litt irritasjon

Hihi...vis mannen din denne tråden!
Her er vi så hormonelle at tårene triller til ku-reklamer og når det blir tomt for skinke til frokost :P
Vi lukter på sure sokker, og spiser vannmeloner og syltagurk...noen smaker til og med på jorda i blomsterpottene, så MANNFOLK...ta vare på oss damer...det er ikke sikkert vi kommer ut på andre siden av svangerskapet som vi var da vi startet...det er helt opp til dere ;)

Back
Topp