Menn som rydder

Storm

Gift med forumet
Hei alle sammen[:)]
i dag har jeg en slik skikkelig crazy lazy saturday[:D]
jeg gidder overhode ingenting! å daaaaaaa våkner mannen min vet dere.
skal du ikke rydde opp, lage mat, vaske klær.. bla bla bla.
ligger på sofan med laptopen godt plasert få fanget å leser og koser meg, samt som jeg sutter frebrilskt på min tyggisklubbe[:D]
skal du virkelig ligge slik hele dagen, kommer det fra kjøkkenet fra en som driver på å nesten knuser div ting.
JA svarer jeg men jeg prøver å ikke sikle når jeg svarer( gidder ikke ta ut klubba en gang[8|]
hehe, han er nå litt søt der han stresser rundt for å rydde og ordne opp, samt lage mat, og varte opp meg med drikke.
Ønsker dere alle sammen er riktig fortryllende lørdag[:D]

Mannen min lager mat, han.. vil ikke fortelle meg hva han lager, men jeg finner det vel ut snart [;)]
Godlukta begynner så smått å sive inn her på kontoret

Mannen min lager mat, han.. vil ikke fortelle meg hva han lager, men jeg finner det vel ut snart
Godlukta begynner så smått å sive inn her på kontoret
Heldig du[;)]det kun jeg tenkt meg også[;)]

Vanligvis sitter vi sammen i sofakroken på en lørdagskveld, men nå er det FOTBALLKAMP!!!! Så da kan jeg sitte med forumet mens han ser på!! Jeg lager litt mat innimellom da.

Jeg som lager mat her nå om dagen... siden jeg går hjemme. Har akkurat smelt i meg to kvikklunch...[X(] Ikke så sunt, men det er lørdag da... og det er jo sååååå godt med sjokolade. Skal være flink til uka da.

Back
Topp