Menn og svangerskapskontroller

Ønsker<3

Elsker forumet
Er mennene deres med på de? Her har sambo kun vært med på oul, de samme dei to andre gangene :) føler ikke for å dra han med på alt muli jeg da :p

Min er med på alt <3 han ønsker d sjølv :)

Ser ikke helt poenget me å dra han med jeg, så lenge de ikke er noe spesielt da :)men hadde ikke nekta han om han avsolutt ville blitt med da:) han var vell med på en kontroll sist, eller de va vell en samtale med jordmord og lege på sykehuset i forhold til forrie fødsel som var litt traumatisk for oss begge :)

Sent from my iPhone using BV Forum mobile app

Vi har vært på 5 ultralyder allerede i dette svangerskapet, så han har valgt å bli med på disse, men ikke på de vanlige kontrollene. Det syns jeg er helt greit, særlig siden dette er tredje gangen, så det blir jo ikke så mye nytt :)

Her går jeg alene til lege og jordmor, sist var han med på alle ul. Denne gangen har han vert med på to og kommer ikke til å være med på neste..

Han har vært med på alle ultralydene, og en gang hos jordmor. Han velger selv hvor mye han vil være med på, men det er begrenset hvor mye han kan ta fri:) regner med han skal være med en gang til til jordmor før termin:)

Her har gubben kun hvert med på oul.. Dette er hans 5 barn, så føler han ikke tenger å være med.. Blir vel med om der er snakk om mer omfattende kontroller

Her har gubben kun hvert med på oul.. Dette er hans 5 barn, så føler han ikke tenger å være med.. Blir vel med om der er snakk om mer omfattende kontroller
Ditt femte også eller andre? Du har sikkert sagt d før, sorry gravid = glemsk for meg :(

Sent from my LT25i using BV Forum mobile app

Vi har jo også doppler hjemme og det er kun det han syns et spesielt med kontrollene da.

Men vi har vært på fødselsforberedende kurs med første. Han va eneste mannen som var der alle gangene.

Sent from my LT25i using BV Forum mobile app

Ja syns det er veldig greit, da får han jo også bedre svar på ting han lurer på som jeg egentlig ikke har så stor peiling på.. Ser jo også hvor stor interessen hans for dette er da :D
Veldig, veldig sant!! Kanskje det er et godt tegn for tiden etterpå? ;)

Min er ikke med på noe :( var med på ultralydene i uke 13 og 18 da, men ellers er jeg on my own.

Gutt født 09
Baby sept 13

Har kun vært med på OUL med begge..

Back
Topp