Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Nei han vuil ikke ha ungen og ikke meg heller. Dumpet meg faktisk dagen etter jeg sa jeg var gravid. Samboere i syv mndr.Sweet Chili83 skrev:
Men jeg unner dere virkelig å gå igjennom et svangerskapet med en mann tilstede:) Jeg har ikke hatt det med noen av mine og vil nok aldri få oppleve det. Jeg anser meg som ferdig etter dette :)
Det ser ut at du har truffet deg feil mann (flere?) ganger....once more skrev:
Men å bare dra etter 7 mnd er så respektløs!
Håper du har støtte bak deg i form av familie eller venner, og at det kommer en dag
at du treffer en mann som er verdt deg og barna dine <3
Nei han vuil ikke ha ungen og ikke meg heller. Dumpet meg faktisk dagen etter jeg sa jeg var gravid. Samboere i syv mndr.Sweet Chili83 skrev:
Men jeg unner dere virkelig å gå igjennom et svangerskapet med en mann tilstede:) Jeg har ikke hatt det med noen av mine og vil nok aldri få oppleve det. Jeg anser meg som ferdig etter dette :)
Hihihi, kjenner meg litt igjen med dere over her :) Og så tar han en liten trudelutt i ny og ne :) Og så leser han hver uke hvor langt vi har kommet, og leser høyt for meg hva som skjer inni magen min! :) Han var sånn med nr 1 også, og det har vist seg at han er en SUPER pappa <3Ida82 skrev: