Menn og graviditeten

once more

Elsker forumet
Mailykke <3
Min mann tok på magen min i dag i senga og sa, se om jeg kjenner noe.
Selvfølgelig ingenting, jeg kjenner ikke noe selv, men bare at han tenker på
det og gjør sånne ting gjør meg så glad!!

Har dere noe fine ting å dele om mannen din og graviditeten?

Så koselig!!

Min har lyttet på magen min siden vi fant ut jeg var gravid :) hehe. Hører bare masse rumling og så ler vi og koser oss med det :)
Ellers stryker han meg litt på magen og nusser på den av og til Ü

Hihihi, kjenner meg litt igjen med dere over her :) Og så tar han en liten trudelutt i ny og ne :) Og så leser han hver uke hvor langt vi har kommet, og leser høyt for meg hva som skjer inni magen min! :) Han var sånn med nr 1 også, og det har vist seg at han er en SUPER pappa <3

min kjære både stryker, nusser og koser på magen min, og så prater han med "Sarah-Emil" hver kveld før vi legger oss <3

Min leker jordmor med doppleren. Han finner hjertelyden nesten med en gang hver gang <3

Nei han vuil ikke ha ungen og ikke meg heller. Dumpet meg faktisk dagen etter jeg sa jeg var gravid. Samboere i syv mndr.

Men jeg unner dere virkelig å gå igjennom et svangerskapet med en mann tilstede:) Jeg har ikke hatt det med noen av mine og vil nok aldri få oppleve det. Jeg anser meg som ferdig etter dette :)

Det ser ut at du har truffet deg feil mann (flere?) ganger....
Men å bare dra etter 7 mnd er så respektløs!
Håper du har støtte bak deg i form av familie eller venner, og at det kommer en dag
at du treffer en mann som er verdt deg og barna dine <3

Sweet Chili83 skrev:
Nei han vuil ikke ha ungen og ikke meg heller. Dumpet meg faktisk dagen etter jeg sa jeg var gravid. Samboere i syv mndr.

Men jeg unner dere virkelig å gå igjennom et svangerskapet med en mann tilstede:) Jeg har ikke hatt det med noen av mine og vil nok aldri få oppleve det. Jeg anser meg som ferdig etter dette :)

once more skrev:
Det ser ut at du har truffet deg feil mann (flere?) ganger....
Men å bare dra etter 7 mnd er så respektløs!
Håper du har støtte bak deg i form av familie eller venner, og at det kommer en dag
at du treffer en mann som er verdt deg og barna dine <3

Sweet Chili83 skrev:

Vel, kan ikke klandre han første. Det var bare en kort fling. Men han her er dessverre ingenting å samle på. Jeg har en veldig liten familie. Men mamma støtter meg :) Jeg vet jo hva jeg går til nå og guttungen begynner jo å bli stor. Vi klarer oss alltid :) Men kan ikke si at jeg vil ha noen ny mann akkurat :p Sånn ever :p

Sambo er helt herlig! Da jeg var 5 uker på vei fikk jeg en blødning og var veldig redd. Han koste masse med magen og snakket til den. Sa at babyen(e) måtte klore seg fast og komme ut til oss :P Hihi, tror det virket ja :) Når skal vi jo ha to :D Ellers er han veldig opptatt av hva som skjer inni magen til enhver tid og koser masse med den :)

Min mann bruker å snakke til, stryke og kysse på magen :) <3

Mannen min er ikke sånn som snakker til magen. Han kjente nesten ikke på magen i sist svangerskap. Etter ungen er ute er han en super pappa, så jeg får bare leve med det. Han tar sin del av våkenettene, barnehageoppfølging og alt annet som følger med det å ha barn. I tillegg så har vi alltid delt husarbeidet og sånt. Da jeg ble sykemeldt fordi jeg kastet opp i ett sett så kjøpte han blomster til meg og da jeg var seks uker på vei kom han med en liten rangle til den lille, så han er ikke helt uengasjert.

Min er helt herlig :) 
Han stryker meg på magen og snakker om babyen vår hele tiden, leser på babyverden og i pappaboken sin og snakker om alt mulig utstyr han vil kjøpe og fremtidsplaner, veldig engasjert med andre ord :) 
Siden jeg har vært så dårlig har han vært nødt til å være husmor hjemme i tillegg, og han både vasker hus, klær og lager mat med et smil, tross mine plager har jeg det jo egentlig ganske godt :) 

Mannen min har vært hjemme i 8-9 dager til sammen siden begynnelsen av september, så har liksom ikke vært så mye fokus på annet enn guttene våre. Nå kommer han forhåpentligvis hjem i morgen og blir til over jul, men jeg tror det ikke før jeg får se det

Min stryker over magen, og snakker til magen. Syns det er utrolig koselig, og han har ikke vært sånn de andre gangene =)

Deilig å endelig føle at vi er to om graviditeten :)

Ida82 skrev:
Hihihi, kjenner meg litt igjen med dere over her :) Og så tar han en liten trudelutt i ny og ne :) Og så leser han hver uke hvor langt vi har kommet, og leser høyt for meg hva som skjer inni magen min! :) Han var sånn med nr 1 også, og det har vist seg at han er en SUPER pappa <3

Min også! Det er så koselig :-D <3

Back
Topp