Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Aldri sett eller merket noe til!![]()
Men det er jo kjent at kvinner får høyre sexdriv rundt el, kan det være at kvinnen ubevisst sender ut signaler som mannen tenner på?
Ja det sies at i kvinnenes fruktbare periode og tiden rundt eggløsning så sender vi ut feromoner, et duftstoff som trigger parringsinstinkt i hjernen til en make
de sier også at kvinner blir vakrere rundt eggløsning, mer glansfulle øyne og hår, finere hud og så videre
Artig egentlig.
Aldri sett eller merket noe til!![]()
Men det er jo kjent at kvinner får høyre sexdriv rundt el, kan det være at kvinnen ubevisst sender ut signaler som mannen tenner på?
Ja mange signaler sendes ut. Både oppførsel og utseende og lukt. Det med lukta kjenner han godt. Har noen ganger spurt meg på morgenen om jeg har el, tviler på jeg sender ut noe annet enn lukt mens jeg soverJa det sies at i kvinnenes fruktbare periode og tiden rundt eggløsning så sender vi ut feromoner, et duftstoff som trigger parringsinstinkt i hjernen til en make![]()
de sier også at kvinner blir vakrere rundt eggløsning, mer glansfulle øyne og hår, finere hud og så videre
Artig egentlig.
HahaJeg er glad jeg ikke merker det på mannen. Han er kåt nok fra før.![]()
Trenger ikke el-test jeg. Merker godt på mannen når det nærmer seg. Alltid gjort. Flere?
Kanskje det er vi som er mer kåte/kosete og dermed mer åpne?Han er mer kåt og kosete.
Både ogKanskje det er vi som er mer kåte/kosete og dermed mer åpne?![]()