• Forumet vil være nede på grunn av nødvendig vedlikehold mars 18. juli kl. 00:00 til kl. 02:30.

Menn og eggløsning

Lutzern

Februar 14 - miss trøtt
Februar 2014 - Skjult forum
VIP
Trenger ikke el-test jeg. Merker godt på mannen når det nærmer seg. Alltid gjort. Flere?

Merker det knapt selv, så forventer ikke at mannen skal merke noe. Ikke lagt merke til noe "mønster" hos han iallefall :p

Jeg har stålkontroll på syklusen min, men merker selvsagt ikke noe på mannen.

Her merkes det veldig godt :)

Aldri sett eller merket noe til! ;)

Men det er jo kjent at kvinner får høyre sexdriv rundt el, kan det være at kvinnen ubevisst sender ut signaler som mannen tenner på?

Men det er jo kjent at kvinner får høyre sexdriv rundt el, kan det være at kvinnen ubevisst sender ut signaler som mannen tenner på?

Ja det sies at i kvinnenes fruktbare periode og tiden rundt eggløsning så sender vi ut feromoner, et duftstoff som trigger parringsinstinkt i hjernen til en make :)
de sier også at kvinner blir vakrere rundt eggløsning, mer glansfulle øyne og hår, finere hud og så videre :)
Artig egentlig.

Ja det sies at i kvinnenes fruktbare periode og tiden rundt eggløsning så sender vi ut feromoner, et duftstoff som trigger parringsinstinkt i hjernen til en make :)
de sier også at kvinner blir vakrere rundt eggløsning, mer glansfulle øyne og hår, finere hud og så videre :)
Artig egentlig.

Jepp, ligger jo i vår natur å sørge for at vi formerer oss. :) :)

Artig egentlig.
Ja mange signaler sendes ut. Både oppførsel og utseende og lukt. Det med lukta kjenner han godt. Har noen ganger spurt meg på morgenen om jeg har el, tviler på jeg sender ut noe annet enn lukt mens jeg sover ;)

Jeg er glad jeg ikke merker det på mannen. Han er kåt nok fra før. :p

Trenger ikke el-test jeg. Merker godt på mannen når det nærmer seg. Alltid gjort. Flere?

Jepp! Han vet det ikke selv, men rundt da så sier han kan jeg få være med i dusjen? han tar mer på meg og masserer meg, flørter litt.
Resten av mnd er det litt mer "meh" :P

Jepp, både jeg og gubben er flere hakk kåtere enn normalt i dagene etter mens og el. Og det dabber av samtidig hos oss begge etterpå.

Back
Topp