Menn med langt hår, hot or not

Klarsåklar

Gift med forumet
Novemberlykke 2018
Novemberbarna 19
Julegavene 2019
Utmarsj 2024
Da tenker jeg på godt langt hår, at det går an å ha i hestehale

Hot or not?
 
Hot! Min mann kler det :) Du må være typen :)
Men så syntes jeg det bare er hot på mørke menn da ;)

Jeg er egentlig mer mot not, men så har jeg kjent noen som har hatt langt hår som plutselig har klippet seg kort å bare tenkt «oi» var egentlig finere med langt[emoji28] men det er kun noen få som passer langt, akkurat som jeg mener det er kun noen få damer som kler kort[emoji28]
 
Jeg er egentlig mer mot not, men så har jeg kjent noen som har hatt langt hår som plutselig har klippet seg kort å bare tenkt «oi» var egentlig finere med langt[emoji28] men det er kun noen få som passer langt, akkurat som jeg mener det er kun noen få damer som kler kort[emoji28]
Helt enig med deg! :D Kjente en som klipte seg kort også, og han var MYE finere med langt hehe. Rart :) sikkert med vane også :D Få damer som kler kort syntes jeg også.. :)
 
Personlig synes jeg not.
 
Å herregud HOT !!
Min mann hadde det før, før alderen tok det:hilarious::hilarious:
Så sykt digg, å herreGUD!!
 
Hot :)
 
Hot, men da må det være en barsk kar, ikke en spjæling[emoji28]
 
Noen ja, andre nei. Min mann prøvde, det så jævlig ut. Jeg lo hardt og lenge. [emoji23] Jeg vurderte sterkt å klippe han når han sov, men det hadde ikke vært populært det.

Men han kom hjem en dag fra jobb og frisør på egenhånd og kasta hestehalen til meg. Da ble jeg glad [emoji23][emoji23]
 
Oi!

Hot fram til en viss alder og så krever det en viss mengde hår.
Hjelper ikke med langt hår i nakken hvis toppen er bar. Blir litt sånn penishode, og det er not altså [emoji6]
 
Hot! Sånn generelt. Ikke alle som kler det, og så har du de som kler det veeeeldig godt... :p Helst skjegg i tillegg!
 
På de fleste not, men noen kler det
 
Har møtt noen som har vært kjekke med det, men heller mot not
 
Back
Topp