Menn med graviditetssymptomer...

Sillebedille

Glad i forumet
JEEZEZ! Mannen min klager over tretthet, kvalme og oppblåsthet... Er visst ikke mulig å få klage i fred her i huset!! emoticon

Flere som har menn med graviditetssymptomer...?
(Må legge til at sist gang jeg var gravid la min mann på seg 5 sympatikilo også...)

hehe, nei ikke noen symptomer på mannen enda! han gikk ikke opp noe sist svangerskap heller, på tross av at jeg baka masse gode boller og kaker og tvinga i han mens jeg ikke spiste sjølfor jeg ville ikke veie mer enn han, og på slutten sist veide vi like mye, så jeg prøvde hardt å få på han et par kilo!

Sånn hadde jeg det da jeg var gravid forrige gang, mannen min var ganske så mårra kvalm, han sleit skikkelig... Han sa det tiogmed til jordmora og ultralyd legen, ble nesten flau jeg..  Jeg spydde hver dag, begynte en uke før jeg skulle hatt mensen,  håper jeg slipper å bli så dårlig denne gangen..

Haha! 

De er litt patetiske disse mennene... (Men søte også, for all del!:) Tror de er litt sjalu for den oppmerksomheten vi får når vi er gravide...

3xS : Hehe, likte at du prøvde å fete opp mannen din! :-) De fortjener å slite litt med noen ekstra kg de også! Min klarte det helt alene... Tror faktisk han prøvde å spise for to han også... emoticon

Ingen symptomer, men han er vist gravid allikevell, spiser for 2 ;)

E føle me ikkje særlig gravid da. Men ett par kilo opp he d nok blitt i sommer.  
Ellers så trur e at e overlet gravidmagen til Sjukesøster.

min har gått ned i vekt siden han traff meg for ett halvt år siden, så kanskje han kan få legge på seg noen sympatikilo han og så vi slipper å ende opp i samme vektklasse når jeg er høygravidemoticon

men ellers ingen mannesymptomer her.......

Back
Topp