Meninger om Mountain Buggy

RANDÅLF

Forumet er livet
Oktobermirakler 2013
VIP
Lurer på å kjøpe en Mountain Buggy denne gangen, men hører at noen sier bagen er så liten. Er det sånn? Evt hvor lenge får man brukt bagen? Jeg tenker at når barna våre begynner å bli større er vinteren over og vi kan ta ut vinterposen.
Hva er forskjellen på swift og urban jungle?

Flere jeg kjenner kjøpte Mountain Buggy i sin tid. De måtte bytte til sportsdelen før barnet var 6 mnd. Etter det jeg har hørt fra de 5 er bagen kort og smal. Men den er jo populær, så jeg vet ikke helt.
Selv har jeg en Emmaljuna Cangaroo med Citybag klar, og der er visst innermålet større enn hos Mountain Buggyen.

Har hørt at de er små ja. Men slikt som overnevnte eller simo duo så er bagene relativt mye større.

Hadde selv simo sist, men synes sportsdelen ble alt for stor og selve vognen alt for tung, derfor tenker jeg i andre baner nå. Men man blir kanskje aldri helt fornøyd.

Jeg har mountain buggy, men har bare brukt den som sportsvogn, da jeg kjøpte den da minste var over 1 år. Tenker å kjøpe en bag til den, har vært på barnas hus å kikka på størrelsen, og jeg syns den ser grei ut. Jeg har hatt simo kombi og, og den er jo svæær, og jeg orker ikke en vogn som tar halve bilen og er svintung. Jeg har bytta til sportsdel når de har vært rundt 6 mnd før alikvell, så det tenker jeg ikke på :)

Vi har også hatt mountain buggy til storesøster fra hun var 2 år. var veldig fornøyd, og har nå bestilt ny til lillebror, med bag selvfølgelig=) Min erfaring er at vi byttet til sportsdel når hun var 5 mnd uansett. Da holdt hun seg i sidene på baggen, og dro seg opp i sittestilling...

Back
Topp