Meninger om Drikki??

Liv Runa

Forelsket i forumet
Jeg har fått en stor eske med Drikki hvete/fersken i dag siden jeg er buzzador...

Siden jeg ikke har prøvt den før på mine så spør jeg dere... (de får smake å det i morgen[:)])

Hva syntes dere??

Gi meg deres meninger....

Og hvis det er et stavanger-treff igjen snart så har jeg 5-6 pakker å dele ut[:)]

nadde elsker dr?kke, men han har fortsatt t?l gode aa möte en form for naer?ng han ?kke l?ker da...

Har kjøpt det i dag for første gang, så tenkte å teste det ut i morgen [:)] Do not know yet [;)]

ORIGINAL: Rimpro

den er tykk, smaker drit..
Maiken likte ikke.. smakt to ganger, med 3-4 uker imellom.. falt ikke i smak..

Samme her..[&:]

jeg syns det lukter BUGG, den banan tygg?ssen vettu

Her går det ned på høykant, syns det er greit å gi henne når vi er på farten.

fikk også den buzzador pakka i dag og hvete-fersken smaken skal hun få i morgen, hun har fått 2 andre smaker tidligere som går ned på høykant så satser på at hun liker denne også. [:)]

Margrethe elsker de [:)] Pappan også..hehe!!

Ka e Buzzador?

Casper syns drikki e godt [:D] Me kjøpte da første gong i Fuerteventura, då elska han da! har ikkje prøvd da så mången gonga egentlig...

ORIGINAL: LadyDa

ORIGINAL: Rimpro

den er tykk, smaker drit..
Maiken likte ikke.. smakt to ganger, med 3-4 uker imellom.. falt ikke i smak..

Samme her..[&:]

og her [:)]

ORIGINAL: Camilla m

Ka e Buzzador?

Casper syns drikki e godt [:D] Me kjøpte da første gong i Fuerteventura, då elska han da! har ikkje prøvd da så mången gonga egentlig...

Som buzzador mottar man diverse produkter som man skal teste,dele ut, og spre budskapet til venner,bekjente og ubekjente dvs alle man treffer på....[:)]

Så skal man gi en rapport tilbake til buzzador om resultatet som så gir det til oppdragsgiveren...
Alt er gratis, eneste man må gjøre er det med å buzze og rapportere...

Sist var jeg buzzador for dr.greve barne shampoo og den kommer jeg til å kjøpe mer av...

Nikko brakk seg av drikki... Var vist ikke godt[8D] Særingen min[:D]

ORIGINAL: Liv Runa

Jeg har fått en stor eske med Drikki hvete/fersken i dag siden jeg er buzzador...

Siden jeg ikke har prøvt den før på mine så spør jeg dere... (de får smake å det i morgen[:)])

Hva syntes dere??

Gi meg deres meninger....

Og hvis det er et stavanger-treff igjen snart så har jeg 5-6 pakker å dele ut[:)]

leon har smakt en drikki..måtte deles i to.. likte ikke første dagen..hverken varm eller kald.. men dag to hadde det jo vært i kjøleskapet og det likte han litt..[:)]

Men han har ikke vært vandt til annet enn vann og melk..

meeeeennn.. kommer på treff og sier ikke nei til noe gratis heheehe [8D][:D] ennå en grunn til å huske på treffet hehe [;)][:D] (tuller ofcourse [;)][:D]) hehe..

Jeg syns det er supert! Bruker det aldri hjemme, men når vi er ute på farten! Bare å hele i flaske/kopp og gi! Så metter det litt bedre enn bare ei melkflaske!

Har ikke prøvd de ennå.

Stod på butikken i går å lurte på om jeg skulle kjøpe en... Gullet vil jo nesten ikke ha pupp lenger, og så veldig mye vann drikker han jo ikke. Så lurte på om jeg skulle prøve drikki, men det ble med tanken denne gang.

Ser det er veldig forskjellig om barna deres liker det eller ikke.
Og Magnus har jo aldri smakt mme... [:)]

Daniel liker den kjempe godt, ris & banan[:D]
Får så mye han vil av den i løpet av dagen, så får han lagt litt ekstra på seg[8D]

Tristan liker det kjempe godt :)

Back
Topp