Menge som er sykemeldte her?

LillTrille

Glad i forumet
Jeg ble sykemeldt i uke 7, pga mitt veldige behov for å kaste opp...  I og med jeg jobber med pasienter osv så passa det seg ikke at jeg drev med slikt til tide og utide hehe

Er det andre her som går hjemme å prøver å finne den ene kuren som stagger kvalme?

Ja er sykemeldt pga kvalme og blødninger i svangerskapet..! Skal til legen igjen i morra og regner med å få ny sykemelding... Er konstant kvalm.. Jobber med mat også, dårlig kombinasjon..

har det akkurat som du beskriver det. ikke greit å jobbe på sykehus når man er sjuk sjøl. hehe. sleit veldig på slutten, så jeg måtte kaste inn håndkleet til slutt. nå kan jeg ikke tenke meg hvordan jeg skulle komme meg på jobb en gang, så ... (kjøre i kø, 4 mil hver vei).. så da er jeg sykemeldt. og dagen går med på å prøve å være såpass i form at jeg greier å spise middag, for da blir kvelden ikke så aller verst....

Æi e 50% sykemeldt ut uka, men regne med å bli det de to neste ukan også, også e det ferie. E veldig kvalm til tider, og blir fortere kvalm når det e stress og styr rundt mæi.  Vil prøve å holde mæi på jobb litt i tia framover, håpe æi slipp 100% sykemelding

Ja..

Jeg sliter veldig med kvalme og kaster opp av og til.. Jeg jobber på flyplass og det er veldig høyt stressnivå nå når det er sommer og alt. Jeg skal jobbe ut uken og deretter har jeg ferie uken etterpå. Jeg sa til legen min at jeg ville prøve litt til uten sykemelding.. (dette var for noen uker siden). Jeg klarer så vidt å gå inn på kjøkkenet, for jeg blir kvalm.. Å tilberede mat, orker jeg heller ikke... 

Men siden jeg er vikar ut oktober, får jeg veldig dårlig samvittighet hvis jeg skulle sykemeldt meg nå..siden jeg har lyst på en fast stilling ut året i alle fall...men så er jo barnet viktigst, og jeg vil absolutt ikke miste det. Jeg vurderer å takke ja til en sykemelding ut uken, til å begynne med... 

Jeg må bare ønske dere alle god bedring. Håper kvalmen gir deg for dere fortere enn svint. Det værste jeg vet er å gå rundt å være kvalm, så jeg føler med dere.
Jeg har det heldigvis ikke det like fælt som dere, så bank i bordet for at det fortsetter slik for min del.

Ja vi får bite tenna i sammen;) Så kommer i fort tilbake igjen;) 
Fikk vite i dag at sjefen har tatt inn en jordmor som skal komme å tilrettelegge jobben min sammen med meg;) Spendt på å se hva han /hun sier;)

Jeg er 50% sykemeldt!

Sliter  med kvalme og får ikke i meg nok mat til å holde ut hele arbeidsdager!
Er også veldig trøtt og sliten og kvalmen blir verre når jeg ikke får nok hvile

er sykmeldt ut uka, for blødning.. så skal jeg på ferie i 3 uker, så er spent på hvordan det blir når jeg skal begynne å jobbe igjen..

Har vert sykemeldt siden uke 5 pga kvalme og oppkast. Blir tydeligvis bare verre også, så regner med at jeg blir gående sykemeldt en god stund til..

Back
Topp