Mengden hcg og varighet i kroppen

Håpfullemeg

Flørter med forumet
hei:)
Dere som har fått hcg støtte . Fikk dere noe beskjed om når dette ville være ute av kroppen?
Tenker da på dere som har fått i små doser.

Har tatt 1300 ie hver 3 dag( 1/5 dels sprøyte)

Vil det være mulig å ta blodprøve for å se om det er stigning i mellom to sprøyter? At du tar føste prøven dagen etter og andre prøven rett før du tar sprøyta igjen?
Har desverre ingen erfaring med det, men prøver bare tenke "høyt" :shy:

Vil det være mulig å ta blodprøve for å se om det er stigning i mellom to sprøyter? At du tar føste prøven dagen etter og andre prøven rett før du tar sprøyta igjen?
Har desverre ingen erfaring med det, men prøver bare tenke "høyt" :shy:
Det er slik de har tenkt å stadfeste evnt graviditet. Men dette er da 9 dager til jeg får svar på...
har testet litt både før og etter injeksjonsdag. Igår var det så og si nesten blank på morgenen, så utpå dagen sterkere strek. Da hadde jeg ikke tatt på 3 døgn... synes det er så forbasket lenge til test.... jeg er nok verdens mest utålmodige menneske og da

Det er slik de har tenkt å stadfeste evnt graviditet. Men dette er da 9 dager til jeg får svar på...
har testet litt både før og etter injeksjonsdag. Igår var det så og si nesten blank på morgenen, så utpå dagen sterkere strek. Da hadde jeg ikke tatt på 3 døgn... synes det er så forbasket lenge til test.... jeg er nok verdens mest utålmodige menneske og da
Du er ikke alene om å være utolmodig! Jeg er under stimulering og har lyst til å teste :hilarious:

Du er ikke alene om å være utolmodig! Jeg er under stimulering og har lyst til å teste :hilarious:
Ja, msn kan liksom ikke teste tidlig nok:joyful: jeg satte inn fersk blastocyst for en uke siden, og ville tro at nå burde jo en test fått utslag... det gjorde den jo igår ettermiddag, men vet liksom ikke om det er den medisinen el kroppen som overtok. En ser jo alle dem som får positive svar så tidlig. En vil jo gjerne følge deres spor på en måte

IMG_5292.JPG
IMG_5259.JPG

IMG_5287.JPG
Begge disse testene er da tatt dagen etter injeksjon. Testen er litt sterkere idag. Dessuten så testet jeg nesten helt blankt igår morges... og fikk en sterkere strek utover kvelden..-FØR jeg satte 5 klikk med ovitrelle igjen.

Så vanskelig dette må være! Jeg skal også bruke hcg-støtte ved mitt neste private forsøk (hvis jeg ikke lykkes i dette forsøket). Eksakt hvordan tenker klinikken å teste for deg? Hvor lenge skal du fortsette med hcg-støtte?

Så vanskelig dette må være! Jeg skal også bruke hcg-støtte ved mitt neste private forsøk (hvis jeg ikke lykkes i dette forsøket). Eksakt hvordan tenker klinikken å teste for deg? Hvor lenge skal du fortsette med hcg-støtte?
Ja , var mye bedre da man kunne tolke det riktig. St en strek betydde faktisk at man var gravid.
De skal ta en blodprøve med 2 dagers mellomrom. Men jeg antar at de kan allerede si noe på 1. Blodprøve. Da vil det være 2 dager siden siste hcg støtte.

Ja , var mye bedre da man kunne tolke det riktig. St en strek betydde faktisk at man var gravid.
De skal ta en blodprøve med 2 dagers mellomrom. Men jeg antar at de kan allerede si noe på 1. Blodprøve. Da vil det være 2 dager siden siste hcg støtte.

Hvor lenge skal du ta det? Hvis jeg blir gravid, skal jeg ta hver tredje dag til uke 7, og da tenker jeg at det tar litt tid før de ser om jeg er gravid eller ikke. De sa blodprøve med to dagers mellomrom til meg også, men jeg skjønner ikke helt hvordan de skal få det til riktig når jeg skal ta hcg fortsatt. Lykke til i hvert fall! :-)

Hvor lenge skal du ta det? Hvis jeg blir gravid, skal jeg ta hver tredje dag til uke 7, og da tenker jeg at det tar litt tid før de ser om jeg er gravid eller ikke. De sa blodprøve med to dagers mellomrom til meg også, men jeg skjønner ikke helt hvordan de skal få det til riktig når jeg skal ta hcg fortsatt. Lykke til i hvert fall! :)

Etter å ha vært på ultralyd idag, skal jeg tappes for litt væske i buken imorgen. Og derfor også slutte med hcg støtte.... hver 3. Dag har jeg tatt 50mikrogram.
De regner det nok ut ift økning sv hcg. Om kroppen din også produserer , så vil jo økningen være der:)

Tusen takk❤️ Jeg tror nok løpet mitt er kjørt. , mtp graviditet. Såvidt en skyggestrek idag på RFSU test.

Etter å ha vært på ultralyd idag, skal jeg tappes for litt væske i buken imorgen. Og derfor også slutte med hcg støtte.... hver 3. Dag har jeg tatt 50mikrogram.
De regner det nok ut ift økning sv hcg. Om kroppen din også produserer , så vil jo økningen være der:)

Tusen takk❤️ Jeg tror nok løpet mitt er kjørt. , mtp graviditet. Såvidt en skyggestrek idag på RFSU test.

Så dumt at du tror at du ikke er gravid. Kjedelig med væske i buken også. Lykke til med tappingen imorgen!

Back
Topp