Supa'Mama
September 2013 <3
Arrrrh!! Snuppa stiger i vekt (er en uke og to dager) men jeg føler ikke jeg har nok melk...
Jeg har prøvd det meste tror jeg. Nå ammer jeg hver 2.- 2,5 time og pumpet etterpå. Problemet er at hun kan ligge til og drikke i en time av gangen!
Om morgenen og natten er hun en engel men på ettermiddag/ kveld blir hun helt rabiat! Det jeg klarer å pumpe er kun 20-40 ml per gang. Dette gir pappan som ekstra på kvelden (innimellom når hun henger på puppen). Etter en uke med vræling er jeg allerede på randen med mine barselhormoner. I dag har hun kun vært fornøyd når hun har spist eller sovet, med en gang hun våknet klikker hun.
Har mye luft i magen så jeg prøver Minifom og sukkervann. Har nesespray for utdriving.
Hva pokker gjør jeg feil????
Et døgn kan være slik:
Våkner 07:00
Ammer en time
Pumper 20min
Sover to timer
Ammer en time
Pumper 20min
Sover to timer
Ammer en time
Pumper 20min
Holder på slik til 19:00
Da skal hun bare amme frem til ca 24:00
Sover til 03:00
Ammer en time
Sover til 07:00
Nettene er jo helt supre men kan ikke gjøre noe på kveldene.
Hun har vanskelig for å rape og blir urolig av det også.
What to do??

Jeg har prøvd det meste tror jeg. Nå ammer jeg hver 2.- 2,5 time og pumpet etterpå. Problemet er at hun kan ligge til og drikke i en time av gangen!
Om morgenen og natten er hun en engel men på ettermiddag/ kveld blir hun helt rabiat! Det jeg klarer å pumpe er kun 20-40 ml per gang. Dette gir pappan som ekstra på kvelden (innimellom når hun henger på puppen). Etter en uke med vræling er jeg allerede på randen med mine barselhormoner. I dag har hun kun vært fornøyd når hun har spist eller sovet, med en gang hun våknet klikker hun.
Har mye luft i magen så jeg prøver Minifom og sukkervann. Har nesespray for utdriving.
Hva pokker gjør jeg feil????
Et døgn kan være slik:
Våkner 07:00
Ammer en time
Pumper 20min
Sover to timer
Ammer en time
Pumper 20min
Sover to timer
Ammer en time
Pumper 20min
Holder på slik til 19:00
Da skal hun bare amme frem til ca 24:00
Sover til 03:00
Ammer en time
Sover til 07:00
Nettene er jo helt supre men kan ikke gjøre noe på kveldene.
Hun har vanskelig for å rape og blir urolig av det også.
What to do??