Mende melk i brystene

Towie1986

Blir kjent med forumet
Hei,
Nå har jeg begynt å pumpe meg for å gi henne på flaske da hun kaver og skriker mye når jeg legger henne til. Men jeg får ikke ut mer enn ca 50 ml fra begge totalt og da er det 1 time siden jeg ammet henne. Føler dette er lite??

Hos meg tok det et par dager med pumping før jeg fikk ut mer enn det... Nå får jeg ut ca 150ml på et kvarter... Lillemor spiser ikke mer enn 75ml per måltid og hun er 4 uker på onsdag.

Venter ei lita jente den 27. August

Jeg tror nemlig ikke vesla får i seg nok i tillegg til at hun skriker ved puppen og stresser seg selv og meg. Så nå pumper jeg og gir fra flaske og det er helt motsatt. Hun elsker det! Er dette dumt?

Er fristet til å kkøpe mme og gi en flaske før leggetid, men er egentlig imot mme... Tips noen? Hun skriker hele tidem, sover maks 15 min sammenhengende så sant vi ikke går tur, og jeg synger på siste vers med tanke på søvn og tålmodighet.

Jeg tror nemlig ikke vesla får i seg nok i tillegg til at hun skriker ved puppen og stresser seg selv og meg. Så nå pumper jeg og gir fra flaske og det er helt motsatt. Hun elsker det! Er dette dumt?

Jeg gir også flaske, dog bare på kveldstid:) synes det er bra jeg, for da vet jeg at han får nok.

Gjør samme jeg. Pumper og gir på flaske med mme. Ammer kun for kosen. Har de siste dagene ikke fått ut så mye ved pumping. Å da blir det mer mme.. Men slik får det bare være. Jeg tenker at så lenge hun får litt av meg er det bedre enn ingenting. Spiser alt fra 50- 140 ml per måltid..

Kan det hende at hun har et sugebehov du må avhjelpe med smokk? Min gutt ammet greit for det meste, men skulle ha mat hele tida på kvelden, stresset og skrek ved puppen. Han la på seg mer enn nok, så jeg fikk begynne med smokk. Nå spiser han fortsatt hver 2-3 time, men rolig og fredfylt, og han er mer fornøyd. For ikke å nevne at han slipper mageknip og diaré, og gulp i mengder.

Hun bruker smokk allerede så hun får vel dekket sugebovet med det håper jeg...
Ellers kan jeg og nevne at hun hadde veldig mye sopp i munnen, og når hun hadde det på det verste, begynte hun å suge anderledes og får i seg luft med den sugeteknikken. Nå er soppen borte men hun får fortsatt i seg luft, så det er MYE skriking her. Vet ikke hva jeg kan gjøre for å få henne til å suge riktig..

Back
Topp