Men vi snakker om twilight stjerner..

LilleBall

Forumet er livet
Leste i se og hør at frøken Kristen Stewart (hun som spiller Bella) satt på tappa og fyrte opp en hasj pipe forann mange fotografer og dreit en lang en i om de tok bilder.. Hun har også hatt en hasj plante på bikinien.

Hva syns dere om slik oppførsel?

Personelig syns jeg det er stort tull så lenge hun nå er blitt forbilde for så mange teenårings jenter! Greit nok at hun er en rocka jente og driter i hva andre mener, men da passer hun heller ikke til og spille i en så stor film.
Når man er ett teenårings idol går MÅ man faktisk være ett posetivt forbilde ikke ett hasjrøykende ett, men det er vel kanskje bare meg [;)]

Jeg heier på at folk er seg selv, jeg.
 Hun ER ikke Bella Swan, hun er Kristen Stewart.

Syns det er noe stort tull at filmstjerner ikke kan oppføre seg som de vil, fordi noen liker karakteren de spiller i en film og idoliserer dem.

Nei, hun er ikke Bella, men tenk over at det er mange som ser opp til KRISTEN også ikke bare personen hun spiller.. De kan gjøre som de vil strengt tatt, men nå er nå hasj en gang ulovelig genrelt og jeg hadde flippa og dattern min på 13 kom hjem med en hasjplante rundt halsen eller på genseren.. [;)] Syns ikke det er noe fint rett og slett..

å gid en hasjplante på bikinien?
nei di må få være folk med egne liv som alle andre.
synns ingen verdens ting annet om akkurat det[8D]

La hun gjøre som hun vil, det hun som skader hode sitt enda mer![8D]

Back
Topp