Men seriøst....

Anili

Forelsket i forumet
image.jpg Skal man se sånn ut knappe 6 uker på vei da? Greit nok at jeg ikke hadde flat mage i utgangspunktet, men dette er jo latterlig:D

Og på bildet holder jeg faktisk inn magen litt, hvis jeg slapper av blir det enda mye verre:p

Bare venter på å få spørsmål fra folk på jobb...eller ungene:wideyed:
 
Hehehe så fin mage :) Her er det ingen som kommer til å tørre å spørre før om lenge, for jeg har så mye hengehud fra første at babymagen er godt gjemt en god stund til.
 
Har lurt på d samme sjølv... Føler meg giga til å kun være i 6.uka:P rart man kan bli så oppblåst for d kan vel umulig være livmora som vokser så fort?
 
Fin mage :D
 
Det er nok mest oppblåsthet så tidlig. Er fryktelig oppblåst selv, men føler det er verst på kveldene..
Ja er nok oppblåsthet, livmora er jo knøttelita enda. Til å begynne med var jeg bare sånn på kvelden, men nå er magen stor hele tiden:D

Legen min sa at hormonet progesteron gjør at den glatte muskulaturen i indre organer slapper av, det bidrar også sterkt til at magen buler ut:p
 
Leste ett sted at livmoren er på størrelse med en appelsin i uke 7. Pluss litt luft da kanskje. Min buler litt og. Værre noen dager. Vi får bare ta på oss gode bukser og glede oss
 
Jeg gleder meg til å få mage :D er bare i uke 4 fortsatt, men fødte i februar, så den kommer vel fort tilbake :) sist graviditet hadde jeg så liten kul at ingen så at jeg var gravid før laaaangt uti svangerskapet (så bare oppblåst ut lenge). Det var ikke noe kult
 
Leste ett sted at livmoren er på størrelse med en appelsin i uke 7. Pluss litt luft da kanskje. Min buler litt og. Værre noen dager. Vi får bare ta på oss gode bukser og glede oss

Så sant, så sant! Det første jeg gjør når jeg kommer hjem om dagene er å åpne smekken...:happy:
 
Back
Topp