Men jenter...

Usynlig

Elsker forumet
.... hvordan er formen deres om dagen?

Håper alle som har vært plaga med kvalme og annen drit er kommet over det nå!

Sto opp kvalm, men har nettop spist 2 fylte torsk til lunsj/middag!!
Er det mulig?????? Håper virkelig det er bare i dag, jeg VIL ha matlysten tilbake NÅ!

Håper alt er bar med dere og :)

her blir bare formen og kvalmen verre og verre:(

Må sove mye - sover jeg lite, kaster jeg opp. Kjedelig, men veldig glad jeg ikke er kvalm hele tiden da.

Ellers har bekkenet fått seg en smell - men det går seg forhåpentligvis til snart...
Er i finfin form ellers =)

Formen er grei her. Murringer og litt press, og det skremmer meg. I dag blødde jeg og, men jeg tror at det er huden rundt og ikke fra selve skjeden. Men er ikke helt høy i hatten nå. Hadde mareritt om at jeg tok en ny medisinsk abort her en natt og det sitter i

Enkelte dager er jeg kvalm, men det er så lite at jeg ikke kan klage. Dette svangerskapet har vært kjempeenkelt kroppsmessig, er kjempetakknemlig for det når det har vært så dominert av angst

Kvalm og trøtt, men fått gjort bittelitt husvask idag. Endelig! 

Jeg har sovet 2 netter på rad uten å måtte stå opp for å gå på do! Hurra!
MEN ser derimot ut som en kjøttkake i trynet, herregud, trodde ikke det var mulig å få så mange kviser jeg, de popper ut i ett kjør!

Jeg er fortsatt dårlig. begynte å kaste opp i uke 4 allerede, og er nå 13 uker og 1 dag på vei...for høyt blodtrykk har jeg også fått. men utrolig hva man venner seg til ;)
GOD BEDRING TIL ALLE DER UTE!

Formen min er veldig bra synes jeg egentlig, da forkjølelsen (lungebetennelse?) ga seg etter ca 1 mnd har jeg nesten vært meg selv igjen.
Matlysten er i orden, skulle nesten ønske den var litt dårligere...
Kjenner det streker seg litt i magen av og til og mener også å kjenne litt liv nede i der, men det er fortsatt såpass "abstrakt" at det like gjerne kan være luft.
Men jeg føler at ammetåka har slått til igjen, selv om jeg egentlig har hatt på følelsen av at den har vært der siden førstemann.

Går på 14 uka med kvalme/oppkast 24/7 og ingen matlyst oveer hode. Begynner å bli veldig sliten og er konstan kvalm og bekkenløsninga hjelper ikke på humøret.

Min form er fin:) Kvalmen er borte og det jeg trodde var en begynnende bekkenløsning har forvsunnet igjen :) Blir veldig fort trøtt da, men det skal jeg overleve :)

Bortsett fra at jeg er så sliten som jeg aldri før har vært i mitt liv, og litt småkvalm er formen veldig fin.
Håper jeg får litt overskudd når juleferien begynner!

Back
Topp