Men i alle dager..Kor blei føtta mine av??

Vaggegåsa

Elsker forumet
Marslykke 2016
Eg bruker å gå ganske forsiktig ned trappa heime, redd for å gå på snørra, så eg følger nøye med på kvart steg nedover. Men idag oppdaga eg at føtta mine er vekke?? Der er berre ein stor mage igjen som dekker for utsikta! :-P

Jammen godt det berre er EIN liten måned igjen til mars folkens! Kanskje det er fleire som berre er eit vandrande magehus fortida? :-D

Eg bruker å gå ganske forsiktig ned trappa heime, redd for å gå på snørra, så eg følger nøye med på kvart steg nedover. Men idag oppdaga eg at føtta mine er vekke?? Der er berre ein stor mage igjen som dekker for utsikta! :-P

Jammen godt det berre er EIN liten måned igjen til mars folkens! Kanskje det er fleire som berre er eit vandrande magehus fortida? :-D
Vandrende? Vaggende! :D

Ben og alt annet under puppene har vært borte i noen mnd her ;)
Ikke lett og gå i trapper hjemme når magen er i veien, må liksom snu meg sideslengs og gå nedover trappa :p

Føler med deg :D jeg føler den magen plutselig bare skøyt utover! Jeg har en fæl tendens til å åpne skapdører og vanlige dører på en måte som jeg er vant til akkurat slipper meg forbi, men nå slenger jeg jo dører og skuffer rett i magen hver eneste gang :'D den kom bare plutselig i veien liksom!

Back
Topp