Men har noen hørt om Vita Biosa?

Linnemi

Betatt av forumet
Vita biosa er en " blanding av krydderurter som er melkesyregjæret med en spesiell blanding av bakterier. Melkesyregjæring er blitt brukt i århundrer p.g.a den positive innflytelsen på fordøyelsen." Det inneholder: vann og melkesyre. Melkesyrebakterier, oregano, bukkehorn, dill, basilikum, svarthyll, fennikel, lakrisrot, anis, peppermynte, rosmarin, brennesle, kvann, romersk kamille, ingefær, kjørvel, persille, salvie, einebær og timian....
Jeg har hørt at man ikke skal spise urter i svangerskapet, ,men vet ikke om det er noen forskjell når de er melkesyregjæret... Hun på helsekost brukte det selv under svangerskap, og sa det var grundig undersøkt, og mente det var helt ufarlig å ta under svangerskap. Det skal være fint for å forebygge uvi blant annet. (Alternativ til tranebær, men tranebær sies igjen at man ikke skal ta under svangerskap; i allefall blitt sagt til meg) Men tør ikke stole på noen mer, for alle sier så mye forskjellig. Det enkleste er kanskje å LA VÆRE, jeg har ikke akkurat noe behov for det...... :-/

Men når jeg likevel har kjøpt dette etter en impulsiv handletur, må jeg nesten bare spøøre om det er noen som vet? [8|]

Jepp, egentlig er det unødvendig av meg å ta det også... Bortkastede penger, men det er greit, heller det enn å skade babyen..

Back
Topp