ella1
Gift med forumet
Vi var på legevakten med W i går,o rett før vi skulle dra kommer det en dame med et barn på alder med W tenker jeg. Han ligger i vognen,men da hun tar han opp ser vi at han kun har på seg en kortarmet topp og ingen votter. Riktignok ligger han inne i en voksipose,men han var seriøst blå i huden...Jeg pleier aldri å blande meg i hvordan folk oppdrar barna sine,-men jeg synes så synd på den lille for han så veldig kald ut. Vi tenkte at de kanskje hadde veldig dårlig tid,at det var krise o at de ikke hadde hatt tid til å kle på han skikkelig[8|]
Jeg hadde tenkt å spørre,men sambo kom meg i forkjøpet. Han spurte om ikke den lille frøs med bare kortarmet i minusgrader og at han så litt kald ut. Han sa det på en veldig pen måte!
Da fikk han som svar: "jeg prøvde å ta på han en jakke,men han ville ikke"[:o][:o][:o]
Da tenkte jeg,OJ-hvis William alltid hadde fått viljen sin her hadde det blitt morro,-de er jo tross alt bare barn! De vet ikke enda hva som er deres eget beste. Det er vi som foreldre som må guide de i riktig retning. Jeg ble veldig paff for å si det sånn. En liten gutt på ca 3 måneder kan vel ikke bestemme om han vil ha på seg jakke eller ikke når det er minusgrader ute!!
Er det bare vi som er helt på "jordet" eller??[8|]
Jeg hadde tenkt å spørre,men sambo kom meg i forkjøpet. Han spurte om ikke den lille frøs med bare kortarmet i minusgrader og at han så litt kald ut. Han sa det på en veldig pen måte!
Da fikk han som svar: "jeg prøvde å ta på han en jakke,men han ville ikke"[:o][:o][:o]
Da tenkte jeg,OJ-hvis William alltid hadde fått viljen sin her hadde det blitt morro,-de er jo tross alt bare barn! De vet ikke enda hva som er deres eget beste. Det er vi som foreldre som må guide de i riktig retning. Jeg ble veldig paff for å si det sånn. En liten gutt på ca 3 måneder kan vel ikke bestemme om han vil ha på seg jakke eller ikke når det er minusgrader ute!!
Er det bare vi som er helt på "jordet" eller??[8|]