"men,han ville ikke......"

ella1

Gift med forumet
Vi var på legevakten med W i går,o rett før vi skulle dra kommer det en dame med et barn på alder med W tenker jeg. Han ligger i vognen,men da hun tar han opp ser vi at han kun har på seg en kortarmet topp og ingen votter. Riktignok ligger han inne i en voksipose,men han var seriøst blå i huden...Jeg pleier aldri å blande meg i hvordan folk oppdrar barna sine,-men jeg synes så synd på den lille for han så veldig kald ut. Vi tenkte at de kanskje hadde veldig dårlig tid,at det var krise o at de ikke hadde hatt tid til å kle på han skikkelig[8|]

Jeg hadde tenkt å spørre,men sambo kom meg i forkjøpet. Han spurte om ikke den lille frøs med bare kortarmet i minusgrader og at han så litt kald ut. Han sa det på en veldig pen måte!
Da fikk han som svar: "jeg prøvde å ta på han en jakke,men han ville ikke"[:o][:o][:o]

Da tenkte jeg,OJ-hvis William alltid hadde fått viljen sin her hadde det blitt morro,-de er jo tross alt bare barn! De vet ikke enda hva som er deres eget beste. Det er vi som foreldre som må guide de i riktig retning. Jeg ble veldig paff for å si det sånn. En liten gutt på ca 3 måneder kan vel ikke bestemme om han vil ha på seg jakke eller ikke når det er minusgrader ute!!

Er det bare vi som er helt på "jordet" eller??[8|]

Først: håper lille William har det bra.. Klem

EKSPLOSJON:

Folk er ikke riktig rett, hadde elli fått bestemme så hadde hun gått uten klær og bleie, og 3 åringen min gått i boxer shorts ute mens han tråkket i seg is og sjokolade!!

Vi voksne skal gjøre det beste for barnas ve og vel, selv om det noen ganger innebærer at de blir litt sint, det går over!

Dere er ikke helt på jorde, langt i fra!

Alt bra med W nå. Han har hatt feber ol,sikkert etter vaksine på helsestasjon.
Nei,folk er ikke gode altså,..men jeg prøver å ikke blande meg ellers...men en synes jo så synd på de-er jo så små[;)]
ORIGINAL: MammaTilSmåsnuppene

Huff...noen skulle rett og slett ikke hatt barn [&o] Det er virkelig ikke dere som er "på jordet" her altså!!
Håper alt er bra med W siden dere var på legevakten!

Ikke sant???!!!
Tenk om alle barn fikk bestemme selv-da hadde det blitt anarki på høyeste nivå[8D]
Hvordan går det med ryggen din?? Prøvd med varmt bad,masasje??[;)]
ORIGINAL: *Minibønna*

Først: håper lille William har det bra.. Klem

EKSPLOSJON:

Folk er ikke riktig rett, hadde elli fått bestemme så hadde hun gått uten klær og bleie, og 3 åringen min gått i boxer shorts ute mens han tråkket i seg is og sjokolade!!

Vi voksne skal gjøre det beste for barnas ve og vel, selv om det noen ganger innebærer at de blir litt sint, det går over!

Dere er ikke helt på jorde, langt i fra!

Det er noe av d verste jeg har hørt[:o]
Stakkar lille gutten, blir helt sjokkert over at d går ann!
Ina hater å kle på seg hun også, men man kan jo ikke gi etter på sånt[:-]
Helt utrolig!

du er nok ikke på jorde nei...

ser for meg at de på legevakten har tatt seg merke med det der jeg [;)]

noen er fullstendig lobotomerte, fantastisk at de i heletatt har fått til å lage en baby spør du meg.

ja,det kan di si[8|]
blir litt satt ut jeg da!!
ORIGINAL: Læidy Bla Bla

ser for meg at de på legevakten har tatt seg merke med det der jeg [;)]

noen er fullstendig lobotomerte, fantastisk at de i heletatt har fått til å lage en baby spør du meg.

what?? jeg hadde fortalt henne hva jeg mener om slikt ja! Fysøren, fikk vondt i hele meg da jeg leste innlegge[:o][:o]

Ærlig talt - for noen folk!
Haha, synes jeg ser det for meg dersom vi skulle latt de små bestemme alt. Hva de "vil" og ikke vil.
Helt rett av dere å kommentere det synes jeg, stakar liten som ikke hadde nok klær på seg :-/

Back
Topp