S
Sun_shine
Guest
.
Last edited by a moderator:
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
ORIGINAL: Greven av gral
Takk skal du ha[:)]
ORIGINAL: Sun_shine
bare hyggelig.
Er bare 5 år til jeg blir 30, men alikevel så gruer jeg meg ikke til det. GAMMEL er man ikke før man er over 60 og pensjonert, hehe [:D]
ORIGINAL: IsThaBeth
Greven av Gral, hva slag elever er det du har? Mine sier hele tida: "Du kan da umulig være eldre enn 24". (Gjett om de er godt oppdratt[:D])
ORIGINAL: IsThaBeth
Greven av Gral, hva slag elever er det du har? Mine sier hele tida: "Du kan da umulig være eldre enn 24". (Gjett om de er godt oppdratt[:D])
bare hyggelig.
Er bare 5 år til jeg blir 30, men alikevel så gruer jeg meg ikke til det. GAMMEL er man ikke før man er over 60 og pensjonert, hehe [:D]
He he, da er jeg 10 år eldre enn deg[:)]
En av elevene mine spurte meg sist uke om hvorfor jeg gikk på skole. De mente det var helt unødvendig for jeg skulle jo snart pensjonere meg allikevel(de er 19!!!)
Jeg har så vidt jeg vet enda 25-30 år igjen av yrkeslivet og det er jo lenger enn jeg har vært i jobb[&:]
bare hyggelig.
He he, da er jeg 10 år eldre enn deg[:)]
En av elevene mine spurte meg sist uke om hvorfor jeg gikk på skole. De mente det var helt unødvendig for jeg skulle jo snart pensjonere meg allikevel(de er 19!!!)
Jeg har så vidt jeg vet enda 25-30 år igjen av yrkeslivet og det er jo lenger enn jeg har vært i jobb[&:]
Jaja, men jeg har ingen utdannelse så jeg må begynne på skolen jeg også i voksen alder desom det skal bli noe ut av meg.., men det blir det ikke enda..[:D]