Men du Smula-elsklingen!

Stibli

Forumet er livet
Hvordan gikk det på eksamen idag? Troppet du opp med bøtte under armen eller? [:D]

Her er JEG på bedringens vei, men hvem måtte hentes i barnehagen idag med 39,2 i feber? Nei, det var ikke Raymond! [:'(]

ingen bøtte, men hilste på doen etpar ganger [&o]
Eksamen i seg selv gikk egentlig åt skogen - etter at ny faglærer har lagt om alt av eksamensopplegg og fant ut at det var lurt å gi nesten 25% tellende spørsmål om noe som er på siden av pensum.. Har fått mail fra en som skal legge inn klage, og vil legge inn fellesklage.. så.. jeg tror jeg blir med på den. driiiiit..[>:] Men jeg er ferdig med eksamen da og kan fokusere på laben og julekos[:)][:)][:)]

Niklas spyr pokkermæ enda.. er i fin form - og så vips - spy OVERALT.. spydde i kveld utover halve stuegulvet.. MELK.. Så fantastisk festlig.. så går det over et døgn til nestegang.. skjønner ingenting [&o]

Stakkars Adrian [&o][&o]
Er han dårlig og??
Godbedringskos til småtassen!

Aiaiai [:'(] Gooood bedring til dere begge!

Hater sånne eksamener, vi snakker erfaring her også. Møkkafolk!

Han er slappfisk, men ingen døden nær-type ting for å si det sånn [8D] Så lenge det IKKE blir spying her også, så skal jeg være mer enn fornøyd med feber, selvom det passer J***** dårlig som vanlig.

Når tar du skikkelig juleferie? På julaften? [8D] Jeg vil ha daaaate [:D]

Back
Topp