Men dette landstreffet..

Stibli

Forumet er livet
Nå har vi jo kommet frem til sted og måned. Jeg bare tenker på dette med økonomien til folk, for så vidt jeg har sett så er det ikke bare meg som er avhengig av at dette ikke skal bli kjempedyrt for at de kan være med. Kanskje vi kunne begynt å sett på hvordan vi skal gjøre dette, hvor vi kan bo, hva vi skal gjøre osv, for å finne en ca pris på hele opplegget?

Tenkte litt i forhold til avstemningen om hvilken helg. Som jeg allerede har gitt uttrykk for ønsker jeg veldig gjerne å være med, og vil helst ha det helgen 11.-13.feb for å kunne få det til. MEN, det blir jo litt sløvt av meg (og forsåvidt andre som påvirker avstemningen) dersom vi kjemper hardt for en helg, og så kommer prisen og vi kan ikke være med likevel. Det vil gjerne ødelegge for andre som har mulighet til å være med med tanke på økonomi, men som ikke kan den helgen f.eks jeg har kjempet for å få frem [8D]

Knotete skrevet, men kanskje noen skjønner hvor jeg vil henn likevel?

Hvis vi tar toget får vi jo minipris - 199 eller 299. Da slipper vi jo også flytoget osv.
Hotell kan vi sikkert finne ganske billig - skal høre med T når han kommer hjem. Han er ganske kjent med hotellene der borte[:)]

For min del kan vi godt spise på mac?en, så lenge jeg får være sammen med dere[:D]

Og så kan vi jo si vi treffes lørdag istedenfor fredag.. Fredag blir jo for mange etter jobb, og for oss som evt må da ha 2 overnattinger, virker det jo litt unødvendig.. heller treffes lørdag på dagen (så kan vi ta morgentoget) og så være sammen lørdagen og lunsje på søndagen f.eks?

ORIGINAL: thejohan

ORIGINAL: *Smula*

Hvis vi tar toget får vi jo minipris - 199 eller 299. Da slipper vi jo også flytoget osv.
Hotell kan vi sikkert finne ganske billig - skal høre med T når han kommer hjem. Han er ganske kjent med hotellene der borte[:)]

For min del kan vi godt spise på mac?en, så lenge jeg får være sammen med dere[:D]

Og så kan vi jo si vi treffes lørdag istedenfor fredag.. Fredag blir jo for mange etter jobb, og for oss som evt må da ha 2 overnattinger, virker det jo litt unødvendig.. heller treffes lørdag på dagen (så kan vi ta morgentoget) og så være sammen lørdagen og lunsje på søndagen f.eks?

Enig med *Smula*.
Vi trenger ikke bruke drøssevis med penger. Jeg liker mc donalds så jeg er med [8D]

I agree! For min del trenger vi ikke noe fancy, kan leve på nudler jeg liksom [8D] Men dere tok poenget mitt da, for jeg vil ikke sitte med dårlig samvittighet dersom dette plutselig skulle bli aktuelt når helgen er klar [8D] [:D]

Vi må vel nesten se hvor mange vi blir før vi legger faste planer?
Tenker på hva vi gjør, hvor vi er osv..
Blir vi bare 5 blir det jo anderledes enn hvis vi blir 20 liksom..

Her oppe har vi ikke tog, så her må det flyges fra[:)]

ORIGINAL: Blund

Jeg spiser hvor som helst bare det ikke er sushi! Fysj[8D]
Når det gjelder overnatting er det noe som heter coop kupp, da får man dobbeltrom hele helgen for ca 1400 kr. Det blir jo 700kr pr.pers for hele helgen. Men man må ha coop kort da, men regner med det er mange som har et slikt eller har foreldre som har[:)]

Veldig lurt![:)]

Peppes er jo ikke så dyrt [:D][8D]

Jeg er med på billigst mulig [:D]

En annen ting jeg har tenkt på er jo at de som skal bo på hotell bor på samme hotell. Litt kjedelig å ha noen her og noen der liksom. Smula nevnte et billig et, men jeg vet ikke mer enn akkurat det [8D]

Kan få rom for 400kr natten pr pers på etpar hoteller.
Det er jo bare å bestille når vi har avklart når og hvem som blir med!
Så har vi iallefall det i boks!
[:D]

ORIGINAL: SindreSinMamma

Å, så bra!! Det er jo veldig billig[:D] Hvilke hoteller er det?

SAS og Rica
[:)]

Da er det jo faktisk billigere med coop kupp. Det koster jo 700kr pr pers for fredag til søndag. Men da må man være hele helgen da selvfølgelig....

Jada, det er det. Men 700 er jo nesten dobbelt så mye som 400, og det er ikke alle som har så mye penger, eller kan være hele helgen[:)]
Men det ser vi jo når vi har bestemt oss[:)]

Da er det jo faktisk billigere med coop kupp. Det koster jo 700kr pr pers for fredag til søndag. Men da må man være hele helgen da selvfølgelig....

Jada, det er det. Men 700 er jo nesten dobbelt så mye som 400, og det er ikke alle som har så mye penger, eller kan være hele helgen[:)]

Skal vi ikke være en hel helg??
Fredag til søndag?
Jeg håper de fleste kan hele helgen i allefall[:)] 

ORIGINAL: lovibem

Fredag til søndag?

Vi som kommer fra Bergen reiser mest sannsynlig lørdags morgen og er fremme i oslo ca kl 14. Vi har 7 timer med tog, og skal vi reise fredag etter jobb er vi ikke fremme før seeent fredags kveld, noe som blir bortkastet med tanke på overnatting. [:)]

ORIGINAL: stibli

ORIGINAL: lovibem

Fredag til søndag?

Vi som kommer fra Bergen reiser mest sannsynlig lørdags morgen og er fremme i oslo ca kl 14. Vi har 7 timer med tog, og skal vi reise fredag etter jobb er vi ikke fremme før seeent fredags kveld, noe som blir bortkastet med tanke på overnatting. [:)]

Ahaa...Skjønner.

ORIGINAL: fjerdemam

natt tog?

Og så bruke hele formiddagen på å sove på? Haha, vittig du monica [:D]

Back
Topp