Men da har dere lært ...

Meieriet

Elsker forumet
... alle dere som planlegger å bli gravide og henge her innne med nytt nick. Ikke gjør det, for det blir bare bråk av det. Bare spør bloomen!! [;)]

ORIGINAL: lemo

Eh?[8|]

bloomen - aka solkrem! 

Har fått med meg det, men har vel ikke akkurat vært noe man kan kalle bråk pga det?

ORIGINAL: lemo

Har fått med meg det, men har vel ikke akkurat vært noe man kan kalle bråk pga det?

tja.... jo.... har vel ikke akkurat gått ubemerket hen... ikke bråk pga bloomen, men mye rare antydninger om hvem solkrem kunne være.

Men la oss ikke rippe opp i det nå! [:)]

Denne tråden var ment delsvis humoristisk og delvis som et godt råd til fremtidige hemmeligholdere.

JA meieriet det er helt sant [:@] Personer som virkelig ikke hadde noe med dette ble blandet unødvendig inn [&:] Ikke jørr som meg [:)][:)]

eg heia på bloomen ...litt liv må vel te.... i ny og ne ....[:D][;)]...gratulere igjen

Men hva regner man med da når man lager nye nick, henger på des 08 og lager tråd om at man kanskje er gravid og i tillegg legger ut hint om hvem man er[8|]

Da legger man opp til det selv, men nå som du har stått frem så er vel alle glade på dine vegne og etter det jeg lest ingen sure miner[:)]

æsj, seff når jeg ikke har vært her på en stund så skjer det noe.... [&o]
har solkrem blitt avslørt?

ORIGINAL: Knottet2

æsj, seff når jeg ikke har vært her på en stund så skjer det noe.... [&o]
har solkrem blitt avslørt?
jepp:) det er bloomen:)

åååå grattis bloomen [:D]

Back
Topp