Men asså... Ang topptråder igjen

ORIGINAL: Bamsejente

ORIGINAL: Emja

ORIGINAL: H i l l a

ORIGINAL: H i l l a

altså... siden dette temaet har vært oppe X antall ganger... Kan vi ikke finne en løsning? Angelica blir vell borte ei stund. Kan ikke noen som er VELDIG aktive her inne lage en tråd og kalle den Augustjentenes viktigste tråder 2, legge den på topp og putte alle fotokonkene, treningskonkene og barnemattråden inn under den da???
Bare ett forslag[:D] Så blir det 2 topptråder om viktige saker.

DET syns jeg var en god ide, Hilla[:)]

Har ikke no veldig ønske om å styre det hele, Emja, så likte det du sa om at folk kan velge; liker valgfrihet[:D] 

Kan ikke du gjøre det forresten Hilla? Er ikke du veldig aktiv her inne??[:)]

Jo, altså... Klart jeg kan, , men jeg er ikke så fryktelig flink til slikt jeg da... Med koder og slikt for å få det like stilig som i den orginale.
Men uansett så har sikkert enten rimpro eller emja lyst å styre en slik... Eller tar  jeg feil?

For meg er det ingen problem.. men jeg blir så stressa av alle eventuelle diskusjonene som kan komme hehehe.. [8D][:D]

Kjør på, sier nå jeg bare da

Men Hilla...du trenger jo ikke være flink hehe.. er bare å kopiere linkene folk sender og lime de inn.. og skrive navnet på tråden til linkene [:)] Er jo bare en vikar tråd.. til angelica kommer tilbake..
Har du lyst har du lov [:)] 

Ok.. da gjør jeg det da... [8D][:)]

Back
Topp