V Vand Forumet er livet 10 Mar 2011 #1 Jeg har glemt å fortelle at jeg tenkte på deg hele tiden da jeg så The black swan!!! Du er jo dødslik Natalie Portman! [:D]
Jeg har glemt å fortelle at jeg tenkte på deg hele tiden da jeg så The black swan!!! Du er jo dødslik Natalie Portman! [:D]
Reinbue Forumet er livet 10 Mar 2011 #2 jeg er enig! Ganske like.. og kathmor er jo lik keira knightly
V Vand Forumet er livet 10 Mar 2011 #3 ORIGINAL: Reinbue jeg er enig! Ganske like.. og kathmor er jo lik keira knightly Ja, det er hun!!! Så vi har faktisk to hollywoodstjerner her inne!!! [:D][:D][:D]
ORIGINAL: Reinbue jeg er enig! Ganske like.. og kathmor er jo lik keira knightly Ja, det er hun!!! Så vi har faktisk to hollywoodstjerner her inne!!! [:D][:D][:D]
MeMyself Forumet er livet ❤️Mailykke 2022❤️ 10 Mar 2011 #5 Ho ho!!! Syns du det?! DET må jo jeg bare ta som et kjempekompliment!! [8D][:D] Kanskje jeg og KathMor må spille inn en film i lag.. [:-][8D]
Ho ho!!! Syns du det?! DET må jo jeg bare ta som et kjempekompliment!! [8D][:D] Kanskje jeg og KathMor må spille inn en film i lag.. [:-][8D]
C chrichri Forumet er livet 10 Mar 2011 #8 JAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA! når du sier d, syyyykt like. Er noe med samme øyne! veldig pene damer begge to[:D]
JAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA! når du sier d, syyyykt like. Er noe med samme øyne! veldig pene damer begge to[:D]
V Vand Forumet er livet 10 Mar 2011 #9 ORIGINAL: chrichri JAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA! når du sier d, syyyykt like. Er noe med samme øyne! veldig pene damer begge to[:D] ja, samme øyne, samme ansiktsform, samme hele dama liksom! [:D]
ORIGINAL: chrichri JAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA! når du sier d, syyyykt like. Er noe med samme øyne! veldig pene damer begge to[:D] ja, samme øyne, samme ansiktsform, samme hele dama liksom! [:D]