Memyself!!!!!!!!!!!

Vand

Forumet er livet
Spiser du is?[:)]

He he.. Har faktisk kun spist 1 is til nå! Frister MYE mer med noe salt! [X(] Har spist litt kylling da.. [8D]

Går det bra da? Ikke mye vondt?[8|][:)]

Vet egentlig ikke om jeg har "lov" til å spise sånt så tidlig, men kjente ikke noe særlig.. [8|] Tror kanskje eg har vært litt heldig.. De to andre på oppvåkningen beklagde seg veldig over smerter og var skikkelig reduserte! [:-] Mens jeg satt og leste avisen og bare ville hjem.. He he! Ene sykepleieren kom bort og lurte på om jeg hadde veldig høy smerteterskel..

Hahah! Ja, det høres jo helt utrolig ut! [:D] Men hvis det blir verre, så får du ha god bedring[8D][:D]

ORIGINAL: Vand

Hahah! Ja, det høres jo helt utrolig ut! [:D] Men hvis det blir verre, så får du ha god bedring[8D][:D]
Takk for det!! [:)] Har jo hørt at dag 3 plutselig kan bli veldig vond, så... Men men.. Den tid, den sorg! [:)]

ORIGINAL: MammaMø og Kråka

Grattis med vel overstått og so far so good, om jeg kan si det sånn [;)] [:D]
Takk for det! [:)] Godt å være ferdig med selve operasjonen! Men begynner å gjøre mer og mer vondt nå da.. [X(]

off nei det høres ikke godt ut.. Hold deg borte fra salt.. Spis heller is tror jeg... Hold oss oppdatert om hvordan det går.. Er snakk om at jeg også skulle tatt mandlene men tør ikke[X(]

Frister ikke med is.. [X(] Har fått i meg en skål med tomatsuppe.. Kanskje litt "sterkt" for halsen.. Men bare måtte ha noe salt! [:-]

ORIGINAL: shorty86

off nei det høres ikke godt ut.. Hold deg borte fra salt.. Spis heller is tror jeg... Hold oss oppdatert om hvordan det går.. Er snakk om at jeg også skulle tatt mandlene men tør ikke[X(]
Bare til å mote seg opp! [;)][:)] Har ennå ikke hørt om noen som har angret, så har stor tro på dette! [8D]

Huff jeg drisegruer meg til min tur.

Hvordan ble du bedøvd?
og måtte du ta

Stikkpille i rompa?[8|]

Stikkpille i rompa? Nei, jeg putta den i øret, gitt.. [8|] [8D] Jo, tok et par i går, men hadde sikkert klart å svelge vanlig paracet! Bedøvelsen var jo full narkose, så det var jo bare helt topp.. Den var ute på null komma niks hos meg, etter at de vekket meg.. [:)]

Hahahahah! Ikke visste jeg at du ble operert[8|][8D]. Håper smertene har gitt seg igjen iallefall[:)]

Edit: Ok denne setningen høres litt stygg ut sånn uten videre forklaring.... Jeg altså pratet med Memyself på fb de siste dagene.... og operasjonen gikk meg hus forbi[8D]

ORIGINAL: *Maik1*

Huff jeg drisegruer meg til min tur.

Hvordan ble du bedøvd?
og måtte du ta

Stikkpille i rompa?[8|]

ORIGINAL: Tjukkaaa

Hahahahah! Ikke visste jeg at du ble operert[8|][8D]. Håper smertene har gitt seg igjen iallefall[:)]

Edit: Ok denne setningen høres litt stygg ut sånn uten videre forklaring.... Jeg altså pratet med Memyself på fb de siste dagene.... og operasjonen gikk meg hus forbi[8D]

He he.. Ikke lett å få med seg alt nei.. [:D] Vi hadde jo tross alt viktigere ting å diskutere! [:-][8D][;)]

Back
Topp