Memories arka fra nille?

2søte

Gift med forumet
Noen flere som synes de har blitt mye dårligere i det siste? Jeg har bare brukt de og trykka jeg trykte for 1 år siden blødde ikke i det hele tatt når jeg fargela med promarkers, men nå synes jeg det er bare problemer med de. Vet de er veldig forskjellige arkene og blokkene og går opp og ned, men har bare hatt problemer i det siste, fra trykk jeg har fått også. Så flere som sliter med det samme at de nå nesten er umulige å bruke eller går det opp og ned for dere?

Hos meg varierer det veldig fra ark til ark faktisk [&:] Noen er jeg heldig med mens andre bare er ræva !
Men hvor får man kjøpt andre ark som er bedre ? Jeg driter i om di er dyre eller ikke, sålenge jeg kan
tegne med tusja mine uten og irritere meg over at arkene blør [:'(]

color copy fra staples 200 og noe grams? eller letraset sine som er over 200 gram. Sliter opp og ned med memories fra nille. Noen er ganske greie, og andre blør som juling.

"Godt" det er flere enn meg som har problemer. Her har vi dessverre ikke Staples. Har hobbybutikk litt unna der de har letraset-arkene, men jeg synes de er så svindyre, 105 kr for 20 ark synes jeg er drøyt altså. Spesielt hvis en da stempler litt feil eller får farget feil. Tenkte jeg skulle kjøpe meg ei blokk og prøve. Før var jeg veldig fornøyd med memories-arkene, men synes de bare blir verre og verre jeg. Bruker jo enormt lang tid på å farge et trykk nå for jeg bruker mye lenger tid på å prøve å rette opp igjen alt enn jeg bruker på å faktisk fargelegge. [:'(]

ORIGINAL: snuppis!

Jeg er kjempe fornøyd [:)]
Jeg og[:)] Men så fargelegger jeg bare med fargeblyanter om jeg fargelegger da[;)]

Skisse arkene fra europris var ikke så dumme, ikke blødde de heller !
[:)] Værd og prøve da, for den blokka er jo ganske så billig [:)]

Jeg bruker heller litt ekstra penger på skikkelig ark altså, enn å bruke nillearkene som er totalt håpløse.
De er greie til fargeblyanter, men det er og det eneste.
Bruker stort sett Letrasetarkene.

Jeg har slutta å bruke memories sine, for irriterte vettet av meg...nå går det kun i letraset sine, og holy moses for en forskjell[;)]

ORIGINAL: Diddij

Jeg har slutta å bruke memories sine, for irriterte vettet av meg...nå går det kun i letraset sine, og holy moses for en forskjell[;)]

sign[:)]

Nille arkene er greie enkelte ganger, mens andre ark igjen er helt jalla.. bruker nille ark til tekststempler..

Men jeg har jo en hel haug med trykk som er trykka på Nille ark, og jeg MÅ jo nesten bruke de opp syns jeg.. så da får jeg banne og fargelegge ;)

Back
Topp