Mellomtynn/tykk parkdress

Klatremus Lillemann

Juni12s allviter/orakel
VIP
Frøkna skulle hatt en dress til.. Jeg vil ikke slite ut vinterdressen enda...

Hun har todelt da, men hun vil helst ha dress... Og jeg er usikker på hvor mye hun får under, og et mellomlag bør hun ha nå.

Er ikke int i å bruke for mye penger, men må ha 5000 i vannsøyle minst.

Noen tips om dress?

116 tenker jeg.

Tja, jeg er litt usikker på pris. Max 1000
Hvorfor ikke bare kjøpe en ekstra vinterdress? Kapphal sine er veldig gode og under 1000 lappen. Begynner å bli kaldt for å bruke parkeres nå altså. Selv på Vestlandet som vi fremdeles har noen plussgrader. Litt nordavind så er de iskaldt.

Hvorfor ikke bare kjøpe en ekstra vinterdress? Kapphal sine er veldig gode og under 1000 lappen. Begynner å bli kaldt for å bruke parkeres nå altså. Selv på Vestlandet som vi fremdeles har noen plussgrader. Litt nordavind så er de iskaldt.
Nja, joda har tenkt tanken.

Men med strikket ulltøy under tenker jeg at en tynnere dress også holder.

Jobber i bhg selv og ser selv hvor varme mange av dem er enda.

Men hadde jeg funnet en vinterdress som ikke var for tykk hadde jeg gått for det. For ordentlig tykk som kappahl sin er blir for varmt. Da blir det lite å gå på til vinteren med klær under.

har man ekstra lag med ull under så holder det i massevid

Back
Topp