Mellomplagg på våren

Mamelene

Glad i forumet
Jenta vår har en høstdress fra reflex og bruker ullbody og strømpebukse innerst. Men hva bruker dere mellom der? Nå som det begynner å bli ganske varmt ute... Hun har hittil brukt en janus krinkelulldress som mellomplagg, men nå fikk vi beskjed fra bhg om at vi burde ha en som er tynnere enn den.[8|] Synes den er ganske tynn jeg... Finnes det noen som er tynnere enn den da?

vi har fleecedress i ulike tykkelser som bhg kan bruke når ulldressene blir for varme. (en veldig tynn fleecedress og en "vanlig" en)

ORIGINAL: Mibah

vi har fleecedress i ulike tykkelser som bhg kan bruke når ulldressene blir for varme. (en veldig tynn fleecedress og en "vanlig" en)

Men blir ikke fleecedressene ganske varme da? De puster vel ikke?

ORIGINAL: Mamelene

ORIGINAL: Mibah

Men blir ikke fleecedressene ganske varme da? De puster vel ikke?

fleece anbefales når man har ull innerst.. husker selvsagt ikke hvor jeg har lest det da, men vi begynte med det etter anbefaling fra en eller annen plass, og det har fungert veldig bra på begge to... må se om jeg finner igjen den siden det sto på... Den tynneste fleecedressen er ikke så veldig varm i alle fall

Vi har som oftest ullundertøy, og så sender vi med henne strikkeklær, så får de bestemme selv..[8D]

http://www.stormberg.no/no/Infosenter/Produktinformasjon/Litt-om-fleece/ her står litt, selv om det ikke var her jeg fant det i utgangspunktet...

Back
Topp